Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Meubelgroothandel speelt in op wensen van de klant

"Waar normaal gesproken het dak er af gaat bij LABEL51, ging afgelopen maand het dak er op"

Waar normaal gesproken het dak er af gaat bij LABEL51, ging afgelopen maand het dak er op, waarmee het hoogste punt van de bouw van het nieuwe warehouse is bereikt. Hiermee wordt het totale magazijnoppervlakte vergroot van 16.000 naar 42.000 m². ‘’Dat zijn bijna 7 voetbalvelden’’, zegt Edwin den Ouden.

Hoewel in de bouw het hoogtepunt is bereikt, zijn er in de komende periode bij LABEL51 nog vele andere hoogtepunten te behalen. Beginnend met de introductie van een weerzinwekkend Experience Center, welke begin 2022 haar deuren zal openen. Hier wordt de nieuwste collectie van LABEL51 gepresenteerd, waar de meubelmarkt vandaag de dag niet meer omheen kan.

Luisteren naar wensen
Voor degene die niet kunnen wachten tot begin 2022, vindt de primeur van de nieuwe collectie plaats op de meubelbeurs in Brussel. Laat je inspireren door gedurfde combinaties, organische materialen en vooraanstaande trends. Allemaal ontworpen en tot in de puntjes gestyled door onze Nederlandse designers.

Maar dat is niet het enige: ‘Waar anderen vooral de focus leggen op het tonen van nieuwe collecties, leggen wij vooral de nadruk op wat we voor jou kunnen betekenen,’ aldus Edwin den Ouden, ‘We gaan hier heel ver in’. Iedere potentiële afnemersgroep wordt uitgebreid in het zonnetje gezet, van retailer tot inkoopgroep en van webshop tot projectinrichter. Ook op de B2B markt heeft iedere klant andere wensen en behoeften. Één gestandaardiseerde aanpak werkt niet. LABEL51 kijkt veel verder naar hoe we de beste service kunnen geven naar aanleiding van de wensen en behoeften.

‘’Ben je benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen? Dan zien we je graag op de Meubelbeurs Brussel in Hal 8 Stand 8-209.’’

Groei
Hoe het komt dat LABEL51 ondanks de onstuimige periode rondom de container schaarste toch een flinke groei heeft kunnen doormaken?
‘Hoe dan komt?’ Herhaalt Edwin de gestelde vraag. ‘‘Het is een kwestie van heel hard werken, goede collecties ontwikkelen, meedenken met onze klanten en daarnaast zorgen dat we met elkaar op de werkvloer, naast hard werken, een goede sfeer houden. We hebben een jong, maar gedreven team met elk eigen verantwoordelijkheden en we helpen elkaar waar nodig. Daarnaast is ook de merkbekendheid erg gegroeid en het aantal verkooppunten flink toegenomen. De bal begint steeds harder te rollen.’’

Ook deze winter verwacht LABEL51 haar groei door te zetten. Er staan weer verschillende beurzen op de planning. In november is het groeiende bedrijf te zien in Brussel. Ook zullen de nieuwe collecties getoond worden op de IMM te Keulen in januari 2022. 

‘We kijken er weer ontzettend naar uit om klanten te mogen ontvangen op de beursstand.’ 

Meer informatie:
Label51
[email protected]
www.label51.com 

Publicatiedatum: