Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

‘Consument houdt geen rekening met vertraagde decemberpakjes’

Sinds enkele jaren worden consumenten nadrukkelijk gewezen om op tijd te bestellen voor de feestdagen. Voor webwinkels is het de drukste tijd van het jaar, en vertragingen komen dus vaker dan normaal voor. Consumenten houden hier alleen niet vaak rekening mee, zo blijkt uit onderzoek van Manhattan Associates onder duizend Nederlanders dat is uitgevoerd door Multiscope.


Foto ter illustratie: Visivasnc | Dreamstime

Slechts 42 procent van de consumenten houdt rekening met mogelijke leveringsproblemen in december, blijkt uit onderzoek. Groot verschil met vorig jaar is dat consumenten nu ook gewoon weer decembercadeaus in de fysieke winkels kunnen kopen. Toch geeft slechts 29 procent aan ook daadwerkelijk van plan te zijn om de decembercadeaus in de winkel te kopen.

Bron: Twinkle

Publicatiedatum: