Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Karlsson lanceert actie omtrent wintertijd: 'Samenwerking met verschillende influencers'

Karlsson, ook wel bekend als 'The King of Clocks', heeft een actie bedacht om de wintertijd voor iedereen wat leuker te maken. Bij het ingaan van de wintertijd wordt de klok een uurtje teruggezet. Daarom zijn ze de afgelopen tijd druk bezig geweest om aardig wat Karlsson klokken alvast een uurtje terug te draaien.

Ook stuurde Karlsson een aantal fans een klok met het nieuwe tijdstip, zodat ze zelf de klok niet terug hoeven te draaien. Zo krijgt iedereen een uurtje extra cadeau. Deze campagne is terug te zien op het social media account van Karlsson, bij verschillende influencers en partners van het bedrijf.

“Om zo de dag leuker te beginnen en het opstaan wellicht een tikkeltje makkelijker te maken! We krijgen ontzettend leuke reacties”, aldus Iris Dijkers, social media marketeer bij Karlsson.



Van James Bond tot stationsklok

Karlsson is een internationaal bekend merk met meer dan 40 jaar bestaansrecht. Het Nederlandse bedrijf werd in de jaren ‘80 opgericht. Inmiddels is in veel huishoudens de Karlsson klok niet meer weg te denken. Van het moderne klokje op het nachtkastje in de James Bond film tot een klassieke stationsklok op een treinstation. Karlsson levert aan veel kleine ondernemers en boutiques maar ook al jaren aan de Bijenkorf, Loods 5 en bol.com.

Doordat de klokken-expert samenwerkt met interne specialisten en externe designers, komen technische kennis en vakmanschap samen met design. En dat zie je terug in de klokken van Karlsson. Elke collectie is op te delen in vier verschillende thema’s, waarbij alle nieuwe trends de revue passeren. Van de nieuwste kleuren, tot cutting-edge details.

Present Time
Het klokkenmerk Karlsson is onderdeel van Present Time, dat verschillende soorten woondecoratie en verlichting aanbiedt in verschillende stijlen. Met een Deense CEO aan het roer zijn de collecties voorzien van een Scandinavisch, minimalistisch tintje in combinatie met een sterk Nederlands design.

Light & Living Group
Begin dit jaar heeft Light & Living Group haar brand portfolio versterkt met de aankoop van PT Group. PT Group is de groep achter de merken Karlsson, Leitmotiv en Present Time. De Light & Living Group huisvest in totaal de vijf interieurmerken: Light & Living, Parlane, Karlsson, Leitmotiv en Present Time. De groep is specialist op het gebied van woon-accessoires, verlichting en (klein)meubelen. Al deze merken onder één dak vormen de perfecte basis voor elk interieur.

Meer informatie:
Present Time
Televisieweg 60
1322 AM Almere
+31 (0) 36 535 8888 
[email protected]
www.presenttime.com

Karlsson
www.karlsson-clocks.com

Light & Living:

www.light-living.com
[email protected]

Publicatiedatum: