Op dinsdag 16 november vindt het CrossBorder Event in evenementenlocatie Mereveld in Utrecht plaats. Juist in deze uitdagende tijden van corona floreert de e-commerce meer dan ooit. Internationale expansie is echter veelkoppig geworden en dat zorgt binnen organisaties voor complexiteit én uitdaging.
Ondanks dat E-commerce nog steeds groeit, is internationale uitbreiding echter voor veel bedrijven nog een complexe uitdaging. Vragen die hierbij een rol spelen zijn onder meer: Hoe profiteer je van de kracht van marketplaces, wat zijn de kansen op het gebied van marketing en hoe zorg je dat je je merk overeind houdt in deze roerige tijden? En hoe haal je het maximale uit jouw team? Bezoekers van het CrossBorder Event zullen antwoorden krijgen op deze vragen.
Sprekersessies
De cases worden gepresenteerd door succesvolle bedrijven over de grens. De sprekers zijn CEO/CMO’s en e-commerce managers van Crossborder Top 30 bedrijven en internationale merken, zoals Stoov, eBay, Yellowgrape, Tony’s Chocolonely en Ukje. Het laatst genoemde bedrijf was al in 2012 op Bol.com en Amazon te vinden. Door de jaren heen is de onderneming uitgegroeid tot een favoriet merk in Europa. Oprichtster Sifra Geijtenbeek vertelt hoe het bedrijf direct-to-consumer (D2C) succesvol werd in de VS. En over haar missers…
CrossBorder Top 30
Twinkle en Dexport brengen jaarlijks in kaart welke Nederlandse online verkopers het hardst groeien over de grens. Tijdens het CrossBorder Event op 16 november wordt duidelijk welke bedrijven dit jaar de snelste groei hebben doorgemaakt en wie de opvolger van Refurbished.nl zal zijn. Voor de ranking in de CrossBorder Top 30 is de procentuele internationale omzetgroei van vorig jaar maatgevend.
Meer informatie:
CrossBorder
www.crossborderevent.nl