Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

InCoDa wordt online meer gezocht

De beursorganisatie van InCoDa (Interieur Collectie Dagen) meldde direct na de vakbeurs dat er deze editie minder bezoekers waren. Uit een analyse van het online zoekgedrag naar InCoDa blijkt echter dat het online zoekvolume ten opzichte van de voorgaande editie van de vakbeurs met ruim 20 procent is toegenomen. Dat meldt Marktdata.

De afgelopen editie van Interieur Collectie Dagen (InCoDa) op zondag 12, maandag 13 en dinsdag 14 september in Evenementenhal Gorinchem is succesvol verlopen. Dat laat beursorganisator Easyfairs na afloop van InCoDa weten.


Blik op de laatste editie van InCoDa met inkoopdirecteur Johan Mulder van Interfloor (derde van rechts), in gesprek met een delegatie van de Balta Group, met v.l.n.r. Veroniek van Lauwe, Vincent De Brabandere, Peter Willems, Rudy Eggermond en Tamara van Lamp.

In totaal 4.360 interieurprofessionals bezochten InCoDa 2021 volgens de beursorganisatie. Mascha de Bruin namens InCoDa: “Dat zijn minder bezoekers dan we bij InCoDa gewend zijn, maar dat is ook wel te verklaren. Iedereen moet weer stapsgewijs wennen aan het feit dat vakevenementen zoals InCoDa weer plaatsvinden. Desondanks zijn we heel tevreden met dit aantal bezoekers. Wat we zien, en dat hoorden we ook terug van onze exposanten, is dat de bezoekers dit jaar heel doelgericht de beurs bezochten. Hierdoor was de kwaliteit van de bezoeker erg hoog en hebben onze exposanten een goede beurs beleefd. Ook was het mooi om te zien dat exposanten elkaar ook onderling opzochten, ze hadden elkaar gemist. In totaal waren er ruim 100 deelnemers op de beurs met een diversiteit aan segmenten.”

Online zoekverkeer
Marktdata.nl heeft het online zoekverkeer gemeten van zoekopdrachten gerelateerd aan InCoDa over de afgelopen paar jaar. De analyses van Google data zijn uitgevoerd op het zoekverkeer van zoekopdrachten in de periode januari 2018 tot en met september 2021. Onderstaand figuur toont het totaal aantal gerelateerde zoekopdrachten van InCoDa in Nederland per maand, per jaar.

Ondanks iets minder vakbeursbezoekers dan dat men gewend is bij InCoDa, is er in de eerste negen maanden van het jaar online wel meer naar InCoDa gezocht. Ten opzichte van dezelfde periode twee jaar geleden (2019) is er 20,5% meer gezocht naar InCoDa. In de eerste drie kwartalen van 2021 werd er meer dan 4.500 keer online gezocht naar de Interieur Collectie Dagen.

De volgende editie van InCoDa is op zondag 11 tot en met dinsdag 13 september 2022 in Evenementenhal Gorinchem.

Meer informatie:
Van Es Marketing Services
Willem de Clercqstraat 53
7604 AR Almelo
tel 0546 45 66 62
mob 06-24207401
[email protected]
www.marktdata.nl

Publicatiedatum: