Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

V&D neemt woonwebwinkel over

Online warenhuis V&D slaat de handen ineen met een inspiratie- en shoppingplatform, dat miljoenen bezoekers per jaar wooninspiratie aanbiedt en de bezoekers nieuwe merken laat ontdekken.

In 2015 werd platform Homedeco opgericht door Thijs Goos, in samenwerking met VentureBuilders van Paul Montagne, als inspiratieplatform. In 2017 voegde Ayla van Olphen zich bij het team en is HomeDeco uitgegroeid tot een platform waar inspiratie en shoppen naadloos in elkaar overlopen. Eind 2018 is de overstap gemaakt naar een marketplace model. Met meer dan 200 aangesloten partners en ruim 200.000 producten, is het aanbod bij HomeDeco groot.


Thijs Goos en Ayla van Olphen van HomeDeco.

In de tussentijd zijn de bezoekersaantallen omhoog gegaan en groeit de community met de dag. Op Instagram, Facebook en Pinterest zijn ze populair en het bereik en naamsbekendheid blijft stijgen. HomeDeco is hard op weg om de complete Nederlandse én Belgische markt te veroveren. Door de enorme HomeDeco groei, zochten zij een geschikte partner om de krachten te bundelen in 2021. Met V&D wordt er ingezet op de versnelling van het behalen van de groeiambities en branding van HomeDeco.

Daarnaast zorgt deze samenwerking voor de mogelijkheid tot schaalvoordeel en synergie. V&D is terug als compleet nieuw online warenhuis. Sinds de terugkeer richten zij zich op interessegebieden van actieve 40-plussers. Met mode, reizen, gezondheid, wonen, tuin en elektronica. Met de overname van modeplatform To Be Dressed is eerder al ingezet op het versnellen van de groeiambities van beide partijen. De toevoeging van HomeDeco aan deze partijen zorgt voor meer mogelijkheden tot synergievoordeel en optimalisatie.

Meer informatie:
HomeDeco
Singel 66-1
1015 AC Amsterdam
www.homedeco.nl

Thijs Goos
+31 (0)85 30 37 496
thijs@homedeco.nl

 
Ayla van Olphen
+31 (0)20 24 41 893
ayla@homedeco.nl

Publicatiedatum: