Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Fotoreportage vakdagen & slaapbeurs in DWI

De Woonindustrie (DWI) stond de afgelopen weken in het teken van de najaarsVAKdagen. Verder werd afgelopen zondag een geslaagde  Consumentendag gehouden. Een rondgang door de redactie van Wonen360 langs verschillende van de in totaal 160 exposanten leert dat vrijwel iedereen in een positieve vibe zit. En dat is wel eens anders geweest. De complete interieurbranche profiteert van het feit dat consumenten nog steeds massaal investeren in thuis.


Een compilatie (vierluik) van de fotoreportage die Wonen360 maakte. Bekijk hier de complete fotoreportage.

Volop positiviteit op De Woonindustrie. Iedereen had er, nadat de twee voorgaande beursedities niet door konden gaan vanwege covid-19, weer zin in. Ook al had de klant altijd al wel op de maandag de weg naar het inkoopcentrum weten te vinden, omdat ze op die dag traditiegetrouw mee kunnen met winkeliers, stylisten, interieurarchitecten etc. 

190 interieurmerken
Met zo'n 190 interieurmerken zit het inkoopcentrum bomvol. De afgelopen VAKdagen, die gepland stonden op 12, 13 en 14 september en 20 en 21 september, en de Consumentendag (afgelopen zondag) werden behoorlijk goed bezocht, ook al bleef zoals verwacht grote drukte uit. Maar dat kon de pret niet drukken, omdat de meeste standhouders daardoor voldoende tijd hadden om alle bezoekers de laatste nieuwigheden te kunnen laten zien. "Iedereen wilt nieuwe spullen zien. Niet alleen de consument, ook de professional", had Jan Hogenkamp vooraf laten weten. En dat bleek.

Vakbeurs Slapen
In het Nieuwegeinse B2B-inkoopcentrum, dat een vloeroppervlakte heeft van 35.000m2, werd op de tweede verdieping Vakbeurs Slapen gehouden. Maar liefst 25 partijen gaven acte de prĂ©sence, waaronder Hasena, Boxspring Design, Van Landschoot, Henson Design, Axelsson, Adova, Cox, Somnus, Harrison Spinks, RUF Betten, Keywest Bedding, Poseidon, Tekvor Care, Acro Bedding, Equilli, Redcorner beds, QBoxx, Technogel, Confortluxe, BEKA, Swissflex, Rowa, Ultima, Van Os, Bedding Concepts, Hypnos, Viking, Dauny, Kreamat, Recor en Velda. Ook daar vele tevreden gezichten.

Bekijk hier de fotoreportage.

Interieurprofessionaldag
Het eerstvolgende event dat op de agenda staat is de Interieurprofessionaldag. Elke eerste maandag van de maand is het Marketday XL (van 10.00 - 17.00 uur). Die van 4 oktober staat in het teken van interieurprofessionals. In samenwerking met BNS Crisp (beroepsvereniging voor de Nederlandse stylist) en NIA Academie, dat zich inzet voor de professionalisering van de interieurbranche door middel van onderwijs, worden verschillende workshops gehouden. Ook komt er een spreker die ingaat op de actualiteiten.

Project & Interieur
Een maand later, ook weer op de eerste Marketday XL van de maand, in dit geval november, gaat De Woonindustrie een extra dag organiseren voor projectinrichters, gericht op de contractmarkt. Deze krijgt als thema Project & Interieur. Hiermee wordt ingespeeld op de toenemende behoefte van interieurbedrijven om (ook) de groeiende projectmarkt te betreden.

Meer informatie:
De Woonindustrie
www.dewoonindustrie.nl