Headlam biedt klanten achterwand aan als rustpunt in de winkel

Afgelopen jaren kreeg laminaat een concurrent, de PVC stroken vloer, maar laminaat is altijd op nummer 1 blijven staan in de consumenten vloerenkeuze. Nu de consument steeds bewuster leeft met oog voor de natuur, neemt de interesse in laminaat in plaats van de PVC-vloer nog sterker toe. Waarom? De consument zoekt producten die duurzaam zijn of duurzaam zijn geproduceerd. Dat meldt groothandel Headlam in een persbericht. 



De laminaat Rose Collectie uit het assortiment van de groothandel voldoet aan deze wensen. Volgens het bedrijf is de achterwand van het product een echte eye catcher maar toch een rustpunt in de winkel. "De wand is twee meter hoog en 2.20 meter breed en toch maar 1 cm dik. Een lichtgewicht en daardoor makkelijk plaatsbaar. Onze drie compacte laminaat displays passen er perfect voor om zo tot een sfeervol geheel te zorgen. De wand kun je zelf op ieder gewenste hoogte plaatsen om de sfeerafbeelding meer of minder in het zicht te laten."

"De basis van de items uit de Rose collectie bestaat uit hout uit duurzame bossen. Alle items uit de collectie Rose dragen dan ook het PEFC-keurmerk en zijn binnen Europa geproduceerd. Geen lange afstanden dus per boot of vliegtuig. PEFC staat voor duurzaam bosbeheer, voor iedere gekapte boom wordt een nieuwe boom geplant." 

Meer informatie:
Headlam
www.headlam.nl 


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Instagram Facebook Rss Twitter LinkedIn

© Wonen360.nl 2021

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven