Zondag 5 september op RTL 4 werd de COREtec® studio bij VDS Vloeren op TV getoond in het TV programma Life is Beautiful. Zaterdag 11 september is er de herhaling. COREtec Floors werd begin 2016 in Nederland op de markt gebracht door Bosgoed, dat sinds twee jaar onder de naam INTR. werkt. VDS Vloeren was een van de eerste verkooppunten In Nederland en Patrick van der Smissen is al meer dan 25 jaar zaakvoerder, de laatste jaren samen met zijn partner Marina Plasmans.
Het bedrijf, dat ruim vier jaar geleden van Steenbergen naar Oud Gastel verhuisde, heeft een Europese primeur: het is de eerste COREtec-dealer die de beschikking heeft over de COREtec Studio: een groots opgezet shop-in-shop concept. Als teken van wederzijds vertrouwen.
COREtec Studio
Jan Dossche, president USFloors – COREtec: "Het succesverhaal van COREtec Floors hebben we niet alleen te danken aan de unieke samenstelling van onze mooie vloeren, de vele voordelen ervan en de uitgebreide toepassingsmogelijkheden, maar zeker ook aan de overtuiging en toewijding van onze verdelers en verkooppunten. We zijn onze COREtec verdelers en verkooppunten daar ook heel dankbaar voor."
COREtec Marketing Director Stijn Windels gaat verder: "Onlangs lanceerden we daarom COREtec Studio: een ambitieus en exclusief shop-in-shop concept dat wij aanbieden aan onze grootste ambassadeurs als teken van wederzijds vertrouwen. Dit exclusieve concept houdt in dat er een winkeloppervlakte van minstens 40m² volledig toegewijd wordt aan al onze collecties: COREtec Stone Ceratouch, Authentics by COREtec, The Naturals, Megastone, The Essentials, ProPlus, Herringbone en binnenkort ook COREtec Stairs."
Nicolas Cnudde, Sales Director COREtec Benelux: "Deze collecties worden bovendien tentoongesteld op meerdere showvloeren naar keuze. Op deze manier bieden wij de ultieme COREtec ervaring aan de eindconsument en krijgen zij de belangrijke informatie en inspiratie die nodig is bij het kiezen van een vloer. Kortom, met COREtec Studio zetten ze maximaal in op klantbeleving en ondersteunen we onze verdelers met de juiste tools. Zo schrijven ze samen aan dit win-win verhaal."
"In het afgelopen jaar hebben we als VDS Vloeren goede verkopen gehad", vervolgt Marina. "We hebben vanuit de showroom klanten via WhatsApp gebeld, vooral vijftigplussers. Ik filmde, verkoper Erik adviseerde. Dat werkte heel goed, alsof de mensen fysiek in de showroom waren. We hebben het nog nooit zo druk gehad. Normaal gesproken sturen we binnen drie dagen een offerte, dat duurt nu iets langer. De uitdaging is wel dat de Nederlander over het algemeen weinig geduld heeft en binnen zes weken de vloer gelegd wilt zien. Naar de toekomst toe wordt dat wellicht een probleem, want er is bijna niet meer aan vakmensen te komen. We hebben al van alles ondernomen en geprobeerd, onder meer via scholen en opleidingen, uitzendbureaus enz. Maar het blijft lastig."
Meer informatie:
COREtec
www.coretecfloors.com