Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Headlam komt met consumentenactie dealers

Nog een aantal weken en dan staat de woonmaand oktober voor de deur. Dit is voor Headlam, groothandel in gordijnstoffen, tapijten, PVC vloeren, vinyl, laminaat, karpetten en binnenzonwering, reden om een folderservice aan te bieden bij haar klanten. Het hele jaar door kunnen afnemers hier gebruik van maken.

Headlam verzorgt de gehele opmaak van de folder, waar alleen nog het logo van de winkel aan toegevoegd hoeft te worden. Ook het regelen van de verspreiding in de desbetreffende regio neemt het bedrijf voor haar rekening.



Al jaren wordt de folderservice door Headlam aangeboden. Sagitta Tobé, die verantwoordelijk is voor onder andere de marketing bij Headlam, licht nog een voordeel van de service uit. "Twee keer per jaar houden we de actie, die vol staat met vernieuwde consumentgerichte acties. Meestal zijn dit kortingen op artikelen, zoals lifestyle gordijnen, PVC vloeren of tapijt. Hiermee kunnen klanten naar de winkel 'gelokt' worden."

Mart Visser
Dit jaar pakt de groothandel uit Zutphen het op een andere manier aan. In deze brochure is aandacht voor een speciale consument gerichte actie. "Klanten krijgen een gratis Mart Visser vloerkleed bij een bestelling boven de € 2000 aan PVC vloer en/of gordijnstof van lifestyle-interior", legt Sagitta uit.



Digitaal
Steeds vaker lezen we digitaal, daarom is de digitale folder in een stevige opmars gekomen. Ook Heradlam speelt hierop in. "Wij bieden bij de huis-aan-huisfolder de mogelijkheid om ook een digitaal folderpakket af te nemen. Het is ook mogelijk om alleen voor het digitale folder pakket te kiezen, maar wij zijn van mening dat huis aan huis en digitaal elkaar versterken voor een nog beter resultaat."

Het huis-aan-huisfolder is inclusief verspreiding in de door de retailer gekozen postcodes. Bij een besteding van € 2000, aan een PVC vloer en/of gordijnstof van lifestyle-interior, krijgt de klant een Mart Visser vloerkleed van 160x230 cm. Op het moment dat de besteding € 3000 of hoger bedraagt, krijgt de consument een gratis vloerkleed van 200x290 cm.



Meer informatie:
Headlam
www.headlam.nl