Abonneren

Vacatures

Top 5 - gisteren

Top 5 - afgelopen week

Top 5 - afgelopen maand

Weer

Onderwerpen van aankomende KSF-expertsessie

Hoe zet Swiss Sense het nieuwe CRM platform in?

Hybride werken en leiderschap: wat zijn de ervaringen, de do's en de dont's? Hoe zet Swiss Sense het nieuwe CRM platform in als aanvoerder van een klantcentrischer strategie, organisatiebreed? Het zijn de onderwerpen van de aankomende KSF-expertsessies en die antwoorden bieden op de bovenstaande vragen en meer.



"Hoe zorg je in je social service kanaalstrategie voor de juiste balans tussen efficiency, privacy, ethiek en persoonlijk klantcontact? Hoe zet je data om in inzichten en concrete verbeteracties voor de rest van de organisatie en waar begin je dan? Onze aankomende expertsessies geven antwoorden op de bovenstaande vragen en meer. Laat je inspireren door mooie praktijkcases en wissel kennis, tips en uitdagingen uit met de sprekers en vakgenoten. Ook je collega’s zijn ook van harte welkom", zegt Susan Soleimani, senior Manager Projecten KSF tegen de redactie van nieuwsplatform Customer First.

De agenda is als volgt:
2 september 2021, 14.00 - 16.00 uur
locatie: Kantoor KSF, Doorn
KSF-expertsessie Leiderschap

Workshop: leidinggeven aan een hybride klantcontactorganisatie

23 september 2021, 13.30 - 16.00 uur
locatie: In het midden van het land
KSF- expertsessie Data

Workshop Roadmap Datadriven Klantcontact

16 september 2021, 14.00 - 16.30 uur
locatie: In het midden van het land
KSF- expertsessie Social Service

Social Dilemma: social service en privacy

Bron: Customerfirst.nl 


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven