Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

imm cologne 2022: Tijd voor een uitwisseling

"imm cologne keert in januari 2022 terug! Het is tijd voor een uitwisseling en daarom willen we samen met de interieurbranche dat mensen ons gezamenlijke business- en lifestyleplatform - imm cologne - opnieuw kunnen beleven en vanaf nu 365 dagen per jaar toegankelijk is", zegt Claire Steinbrück, directeur van imm cologne. "Nu we al vooruitkijken naar januari, zijn we nu al enthousiast om sensationele innovaties uit de eerste hand te ontdekken, face to face zaken te doen en alle nieuwe lanceringen eindelijk weer met al onze zintuigen te beleven", voegt ze eraan toe.

Het verlangen naar een internationale branchebijeenkomst wordt weerspiegeld in de inschrijvingen voor de beurs tot nu toe. Met boekingen die momenteel rond de 70 procent liggen, hebben prestigieuze merken en fabrikanten zich al duidelijk vastgelegd aan de doorstart van imm cologne. Met een groot aandeel buitenlandse bedrijven onder de exposanten en een sterke deelname uit Europa, blijft imm cologne de marktplaats voor internationale exposanten. "Het huidige niveau van de inschrijvingen geeft mij redenen om optimistisch te zijn over de toekomst, maar er is nog een weg te gaan," zegt Matthias Pollmann, Vice President Trade Fair Management. "Voor ons en de hele branche zou ik graag zien dat nog meer bedrijven door deelname een duidelijk signaal afgeven ten gunste van een sterk interieurplatform op de meest lucratieve markt van Europa. De nieuwe regelgeving voor het coronavirus en daarmee het wegvallen van de incidentiegraad als maatstaf, de stijgende vaccinatiegraad in Duitsland, Europa en de wereld, en uitgekiende hygiëne- en veiligheidsconcepten zijn allemaal redenen om hoopvol te zijn. Wij voelen de sterke behoefte van de mensen aan persoonlijke ontmoetingen en gesprekken. Dat is onze motivatie en ons elan voor de komende evenementen", aldus Pollmann.

De volgende bedrijven hebben al een duidelijk signaal gegeven door zich in te schrijven voor deelname aan imm cologne 2022:
COR, Schramm, Bielefelder Werkstätten, Kettnaker, Flexform, Minotti, Edra, Prostoria, Brühl, Leolux, Classicon, Lema, Girsberger, TEAM 7, Janua, FreiFrau, Papadatos, Artisan, Tribu, Thonet, Antonio Lupi, MDF, LaPalma, Schönbuch, Fermob, EMU, Jan Kath, Gloster, Eva Solo, JAB ANSTOETZ, Montis, Zieta, Calligaris, Decker, Voglauer, Paidi, Schöner Wohnen, Kare Design, Rudolf & Sohn, Anrei, Polipol, Koinor, Ponsel, Hartmann, Hjort Knudsen, Ekornes/Stressless, Gwinner, Venjakob, Theca, Mobliberica, Aresenale, Albrecht Jung, Geberit, Hera, Project Floors, Dallmer, Biffar, Basalte, Kesseböhmer, Auping, Dormiente, Emma, Metzeler Schaum, Schlaraffia, Actona, Gautier, Hasena, Maja Werke, Wiemann Möbel, Aquinos, Furninova, onder vele anderen.

imm cologne 365 slaat de weg in naar de toekomst
In tijden van omwenteling voelen beurzen zowel een verlangen naar het vertrouwde als naar verbetering en verandering. Dit conflict is een enorme kans voor imm cologne. Het is een kans om het traditionele ontwerp van een beurs te combineren met visionaire ideeën, om op innovatieve wijze het beste van beide werelden te combineren en zo een geheel nieuwe beurservaring te creëren die toch vertrouwd aanvoelt. "Een beurs moet met de markt mee evolueren. Met imm cologne 365 hebben we een concept ontwikkeld dat de toonaangevende internationale vakbeurs van de branche naar een nieuw niveau tilt en de sector het beste platform biedt om zaken te doen, te netwerken en inspiratie op te doen. Op deze manier kan het merk imm cologne zijn volledige potentieel ontplooien - 365 dagen per jaar", zegt Matthias Pollmann. imm cologne 365 bestaat uit drie elementen die perfect op elkaar zijn afgestemd: Het in-person evenement dient als de internationale branchebijeenkomst aan het begin van het jaar. De nieuwe online publicatie, het magazine by imm cologne, belicht de belangrijkste actuele en toekomstige thema's voor de interieurbranche - gepresenteerd in spannende themakaternen. Het digitale brancheplatform ambista richt zich op producten, nieuwe introducties en business matching.

Daarmee is ambista 365 dagen per jaar het ideale forum voor brancheoverkoepelend netwerken en het genereren van gekwalificeerde leads.

Koelnmesse - Wereldwijde competentie in meubilair, interieur en design: Koelnmesse is wereldwijd de belangrijkste beursorganisator op het gebied van inrichten, wonen en lifestyle. In het beursknooppunt Keulen behoren de toonaangevende internationale beurs imm cologne en de beursformules LivingKitchen, ORGATEC, spoga+gafa, interzum en Kind + Jugend tot de internationaal gerenommeerde en gevestigde ontmoetingsplaatsen van de branche. Deze beurzen vertegenwoordigen het complete segment van gestoffeerde meubelen en casermeubelen, de keukenindustrie, de kantoormeubelbranche, outdoor living en de innovaties van de meubelbranche. Koelnmesse heeft de afgelopen jaren gericht internationale beurzen in de belangrijkste snelgroeiende markten aan haar portfolio toegevoegd. Daartoe behoren idd Shanghai, interzum bogotá in Bogotá, interzum guangzhou in Guangzhou, Kind + Jugend ASEAN in Bangkok, ORGATEC TOKYO in Tokio en Pueri Expo in São Paulo. Met ambista, het online portaal voor de interieurbranche, biedt Koelnmesse het hele jaar door directe toegang tot producten, contacten, expertise en evenementen die relevant zijn voor de branche.

Meer informatie over imm-cologne:
www.koelnmesse.com/current-dates/all-trade-fairs/#2

Meer informatie over ambista:
www.ambista.com

Publicatiedatum: