Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Duits design gaat internationaal met Konzept Haus

Nieuw franchiseconcept van Garant Groep

Garant Holding International S.A. heeft haar franchiseconcept voor de internationale markt verder ontwikkeld. Met "Konzept Haus" werd een omvangrijke verkoopformule voor hoogwaardige meubelen en individuele dienstverlening voor moderne, stedelijke woonruimtes gecreëerd. Onder de naam van Garant Holding International S.A. biedt de Garant -groep haar partners op de huidige zes landenmarkten branchespecifieke groepsaanbiedingen aan. Daarnaast biedt Garant Global Franchise and Partnership S.A.R.L. internationale partners sinds 2017 het innovatieve franchisesysteem Garant Home Design aan.



Inmiddels exploiteren partners in Midden- en Zuid-Amerika, West-Afrika, Oost-Azië, alsmede Oost-Europa hoogwaardige meubelzaken met geselecteerde assortimenten van veelal middelgrote Duitse meubelfabrikanten onder deze vlag. Op basis van deze gefundeerde internationale ervaring heeft Garant Global Franchise and Partnership S.A.R.L., gevestigd in Luxemburg, nu een aanzienlijk uitgebreid wereldwijd franchiseconcept. Dit franchisesysteem is gebaseerd op een uitgebreide, strategisch ontwikkelde en zeer commercieel georiënteerde winkelformule.

Op basis van grondige marktanalyses en met inschakeling van een bekwaam marketing marketingbureau, werd het merk "Konzept Haus" ontwikkeld. "Konzept Haus" biedt hoogwaardige premium meubilair uit Duitsland gecombineerd met een uitstekende service in een inspirerende, casualcool omgeving. Het zwaartepunt van de doelgroepbenadering zijn vooral moderne, goed geïnformeerde en hoog opgeleide vrouwen uit de stedelijke omgeving. De collectie bestaat uit uit hoogwaardige meubelen die een weerspiegeling zijn van modern Duits design en lifestyle. In termen van
functionaliteit en stijl zijn de meubelen afgestemd op stedelijke leefomgevingen. Ze zijn perfect op elkaar afgestemd, modern en compact van formaat en vorm.

Een centraal onderdeel van het merk en het concept is de interieurservice. De winkel dient als showroom, terwijl het eigenlijke dialoog- en consultatieproces bij de klant thuis plaatsvindt.
bij de klant thuis. Op basis hiervan creëren de "Konzept Haus"-stylisten professionele en professionele en gevisualiseerde inrichtingsconcepten voor de klant. Het resultaat is een duurzame en zeer individuele klantrelatie en een advieskwaliteit die niet
digitaal. Merk en collectie vinden hun thuis in de winkel "Konzept Haus", een innovatief en sterk onderscheidend winkelinrichtingsconcept ontwikkeld samen met de Engelse
retail ontwerpers "KVB Design". Het "Konzept Haus" is een binnenstedelijke meubelboetiek met een grootte van 500 vierkante meter, in de levendige buurt van modewinkels en restaurants,
bij voorkeur op 1A en 1B locaties. Hoog ontwikkeld en verfijnd zijn niet alleen de conceptelementen op het raakvlak met de klant, maar ook de "backend", d.w.z. de IT-ondersteunde functies en processen op het gebied van logistiek en administratie. Na een intensieve proef
fase met enkele geselecteerde partners, is de landelijke uitrol van het systeem gepland vanaf 2022.

Meer informatie:
Judith Hirsemann
GARANT
International Marketing Manager
+49 (0) 5242 409-198
[email protected]
www.garant-group.lu

Publicatiedatum: