Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Online Home & Living explodeert tijdens Q3

De Home & Living branche beleeft een uitmuntend jaar. Net als in het tweede kwartaal is er een ongekende groei in de online uitgaven toebedeeld aan deze sector. De online aankopen op het gebied van Home & Living stegen met 90% en de online bestedingen zelfs met 106%, zo meldt Thuiswinkel Waarborg.


Infographic: Thuiswinkel Markt Monitor Q3 2020

In totaal zijn er in vergelijking met dezelfde periode vorig jaar ongeveer 760.000 nieuwe e-shoppers bijgekomen, een groei van 7%.  Ongeveer de helft (45%) van deze online kopers heeft iets via een smartphone gekocht in het derde kwartaal van 2020. Hiermee is dit aantal flink toegenomen, want vorig jaar was dit in dezelfde periode nog 38%. Het aandeel van iDEAL als betaalwijze van de online aankopen is opnieuw gestegen (van 61% in Q3 2019 naar 69% in Q3 2020).

Bron: Thuiswinkel Waarborg

Publicatiedatum: