De Home & Living branche beleeft een uitmuntend jaar. Net als in het tweede kwartaal is er een ongekende groei in de online uitgaven toebedeeld aan deze sector. De online aankopen op het gebied van Home & Living stegen met 90% en de online bestedingen zelfs met 106%, zo meldt Thuiswinkel Waarborg.
Infographic: Thuiswinkel Markt Monitor Q3 2020
In totaal zijn er in vergelijking met dezelfde periode vorig jaar ongeveer 760.000 nieuwe e-shoppers bijgekomen, een groei van 7%. Ongeveer de helft (45%) van deze online kopers heeft iets via een smartphone gekocht in het derde kwartaal van 2020. Hiermee is dit aantal flink toegenomen, want vorig jaar was dit in dezelfde periode nog 38%. Het aandeel van iDEAL als betaalwijze van de online aankopen is opnieuw gestegen (van 61% in Q3 2019 naar 69% in Q3 2020).
Bron: Thuiswinkel Waarborg
Abonneren
Vacatures
Top 5 - afgelopen week
Top 5 - afgelopen maand
Weer
Online Home & Living explodeert tijdens Q3
Publicatiedatum:
Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier
Ander nieuws uit deze sector:
- 2021-02-26 Kijkje achter de schermen bij productiebedrijf en groothandelproducent MONDiART
- 2021-02-24 Designobject staat voor rauwheid en verfijning
- 2021-02-22 De elegante Ora collectie van Stelton
- 2021-02-19 Nieuw Vij5 product: Plant Collectors
- 2021-02-17 "Ik red het niet langer alleen en zoek een bedrijf waar ik wanddecoraties voor mag maken"
- 2021-02-15 Luca Galmarini ontwerpt voor blomus
- 2021-02-12 "Met deze levensechte artikelen blijven we dicht bij onze grote inspiratiebron: de natuur"
- 2021-02-11 Mervision Agency brengt Fins design naar de Benelux
- 2021-02-10 The Visitor in zes nieuwe, natuurlijke tinten
- 2021-02-09 Lego brengt bloemen op de markt om volwassenen thuis laten te ontspannen
- 2021-02-08 Maison Berger gaat samenwerking aan met Anthony Gambus
- 2021-02-08 Umo Art Gallery biedt gratis photoshopservice
- 2021-02-05 Acht bedrijven bundelen hun krachten en organiseren eigen beurs
- 2021-02-04 'Anderhalve eeuw kennis en ervaring komen samen in een uitzonderlijk familiebedrijf'
- 2021-01-29 Wieger Josemans van Wooden Amsterdam: 'In 2020 van 70% offline naar 70% online'
- 2021-01-27 Menza presenteert SS21 op TradeMart Brussel
- 2021-01-26 'Bijzondere koffer op de kop getikt die in Guinness Book of Records heeft gestaan'
- 2021-01-25 Bertrand Lejoly ontwerpt voor Serax
- 2021-01-22 Frisse en fruitige start voor DutZ Collection
- 2021-01-21 Blomus kiest voor andere nationaliteiten