Abonneren

Vacatures

Top 5 - gisteren

Top 5 - afgelopen week

Top 5 - afgelopen maand

Weer

Sanitairbedrijf groeit in korte periode van zes naar zeventien vestigingen

Daar waar concurrenten losse toiletpotten en douchekranen bleven verkopen, wilde Jos Rabelink (mede-eigenaar van Sani4all en Kitchen4all) een slag slaan door de focus te leggen op complete badkamers. Nieuwsplatform voor digital commerce Twinkle heeft met Jos Rabelink een interview gehouden. Dit artikel gaat over de snelle groei van het bedrijf in samenwerking met online marketing platform Traffic Today onder leiding van Jurien Talen.



Van 6 naar 17 winkels

Op het moment dat de samenwerking tussen Traffic Today en Sani4all tot stand kwam, waren er zes winkels up and running. Inmiddels zit Sani4all op 17 vestigingen door heel Nederland, een aanzienlijke groei in een kort tijdsbestek. Maar hoe de klanten de winkels precies weten te vinden, dat was in het begin nog niet helemaal helder. Nu is het voor ons wel duidelijk. “We willen exact weten welk product er online gezocht wordt. We streven er dan ook naar om 100% data-driven te ondernemen", laten beide mannen weten aan Twinkle.

In 2018 was Sani4all inmiddels al fors gestegen qua winkels en kregen ze het idee om ook keukens te gaan verkopen. “Lamco heeft altijd een eigen keukenwinkel gehad in Genemuiden, dus wist hij precies van de hoed en de rand. Aangezien sommige winkels van Sani4all nog genoeg ruimte over hadden, begonnen we met combinatiewinkels.” Kitchen4all in Dronten was de eerste winkel en al snel groeide ze in één jaar naar vijf winkels. Op 14 december zijn er nog twee winkels geopend, waardoor er 7 winkels zijn geopend in twee jaar.

Lees hier het complete artikel.


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven