Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Mandemakers herkent zich niet in onderzoek Consumentenbond:

'Het is nooit in ons belang mensen onder druk te zetten om tegen hun wil over te gaan tot koop'

De directie van De Mandemakers Groep (DMG) herkent zich niet in de uitkomst van het onderzoek van de Consumentenbond. Gisteren meldde Wonen360 dat uit onderzoek van de Consumentenbond is gebleken dat ruim een kwart (28%) van de ondervraagden zich onder druk gezet voelde door de verkoper. 'Vooral Brugman, Grando, Keuken Kampioen, Keukenmaxx, KeukenConcurrent, KüchenDirect, Mandemakers Keukens, Nieuwenhuis Keukens, Piet Klerkx, Tulp Keukens en Wooning maken zich daar schuldig aan. Zij zijn allemaal onderdeel van DMG. Bij deze winkels voelde maar liefst 57% van de consumenten de verkoopdruk", meldde ons nieuwsplatform dinsdag.


De Mandemakers Groep (DMG) laat in een reactie weten zich absoluut niet ter herkennen in de uitkomsten van het onderzoek van de vereniging die opkomt voor de belangen van consumenten. "Anders dan de conclusie van de Consumentenbond zijn de onderzoeksgegevens ook niet met ons gedeeld. Ons bedrijf werkt iedere dag met ruim 6000 mensen keihard voor klanttevredenheid. Dit jaar voorzien we ruim 60.000 mensen van een nieuwe keuken. Als er iets niet goed gaat zijn we de eerste om het op te lossen. Het is natuurlijk nooit in ons belang om mensen onder druk te zetten om tegen hun wil in over te gaan tot koop. Als er klanten zijn die dat zo ervaren hebben dan spijt ons dat.  Nogmaals we doen iedere dag alles voor klanttevredenheid", laat de directie van De Mandemakers Groep in een statement weten.