Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

'Interieurstylist Kim de Groot verhoogde juist haar prijzen in deze coronatijd'

'Een uurtarief bepalen als beginnend ondernemer is al ingewikkeld, laat staan het verhogen ervan als je eenmaal vaste opdrachtgevers hebt. De coronacrisis doet daar nog een schepje bovenop. Kun je in deze tijd je prijs verhogen. Zo ja, hoe kun je dat dan het beste aanpakken?'. Die vragen legde NU.nl voor aan verschillende ondernemers, waaronder interieurstylist Kim de Groot.

De eerste weken van de crisis in maart waren spannend voor De Groot. Zouden veel van de lopende projecten die ze doet voor particulieren, horeca en tijdschriften wegvallen? "Uiteindelijk werd er een project voor de horeca gepauzeerd, maar de rest ging eigenlijk allemaal door." Reden voor De Groot om haar prijzen voor nieuwe klanten te verhogen, meldt NU.nl.

'De Groot is daarmee een uitzondering, blijkt uit onderzoek van Hoofdkraan. Het platform voor freelancewerk analyseerde vijftienduizend facturen en concludeerde dat freelancers sinds de start van de corona-uitbraak in maart gemiddeld 7 procent hebben ingeleverd.'

Lees hier het complete artikel.

Publicatiedatum: