Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Stefan Verheyen van Dôme Deco:

"Missen deel van export, andere kant kennen we ongeziene omzetstijging lokale markt"

“De gevolgen van de coronacrisis zijn voor ons bedrijf tweeledig”, legt zaakvoerder Stefan Verheyen van Dôme Deco uit. “Doordat het fysiek samenkomen met klanten op dit moment een uitdaging is, missen we een deel van onze export. Aan de andere kant kennen we een ongeziene omzetstijging in de lokale markt.”

Het Belgisch interieurmerk is gespecialiseerd in het design en de distributie van luxueuze, verfijnde interieurconcepten bestaande uit meubilair en woonaccessoires. Het bedrijf richt zich voornamelijk op architecten, projectinvesteerders en retailers wereldwijd.

Verheyen verklaart deze groei aan de hand van de nieuwe trends in de markt: “Interieurarchitecten die residentieel werken, doen het momenteel uitstekend! Daarnaast is er ook het feit dat de bedrijfswereld meer dan ooit inzet op hospitality voor zowel medewerkers als klanten. Daarbij hoort een versterkte beleving via een mooie aankleding van het interieur.”

Dôme Deco richt zich bewust op dit segment van de markt en levert behalve een uitgebreid aanbod aan producten ook het creatief advies van interieurarchitecten. Zo werden al prachtige inrichtingen gerealiseerd voor onder andere bedrijfslobby’s, vergaderzalen en ontmoetingsruimtes.

Het is duidelijk dat corona een voelbare impact zal hebben op het interieur van bedrijven. “Vele bedrijfsleiders anticiperen op het post-corona tijdperk,” aldus Verheyen, “wellicht werkt ook de mogelijkheid van een 25% investeringsaftrek deze actuele trend in de hand.”

Dôme Deco draagt ambitie hoog in het vaandel. Zo worden de komende weken een aantal mooie hotelprojecten opgeleverd en lanceert het bedrijf op 17 november een nieuw en innovatief digitaal platform voor de B2B-markt.

Voor dit project werd nauw samengewerkt met enkele vooraanstaande IT-bedrijven en werd er beroep gedaan op de investeringssteun van het Vlaams Agentschap Innoveren & Ondernemen (VLAIO).

Meer informatie:
Dome Deco
[email protected] 
www.domedeco.com 
+32 (0)89 75 20 77