Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Volgens directeur Marcel Kies blijkt ze een onschatbare troef te zijn

Gitty Gommers gepromoveerd tot Vice President Marketing van het vloerenmerk Aspecta

Marcel Kies, president van het merk Aspecta voor commerciële vloeren, heeft Gitty Gommers (foto) gepromoveerd tot Vice President Marketing. De Nederlandse was nog maar twee jaar geleden aangesteld als marketing & pr director Europa, Rusland en West-Afrika voor het vloerenbedrijf, dat in Oud-Gastel kantoor houdt. Nu al maakt ze promotie. "Tijdens haar tweejarig dienstverband heeft Gitty bewezen een onschatbare troef te zijn voor ons bedrijf terwijl we nieuwe producten en marketingoplossingen op de markt ontwikkelen en blijven introduceren. Gitty heeft zich met succes gericht op het creëren, coördineren en uitvoeren van veel ingewikkelde marketingactiviteiten, die alle Aspecta-verkoopdivisies (Aspecta BV, Aspecta North America, Aspecta APAC) en HMTX Industries als geheel faciliteren", spreekt Marcel Kies lovende woorden.

Gitty Gommers' talenten kwamen in de afgelopen periode naar boven drijven door het vakkundig organiseren van de HMTX Industries-stand op 's werelds grootste vloershow, Domotex, in Duitsland; het creëren van een hoogwaardige architectenmap voor de nieuwe Aspecta Contours-collectie; en de volledige herziening van de Elemental by Aspecta-webpagina (van lokaal tot wereldwijd).

Als Vice President wordt Gitty verantwoordelijk voor een compleet pakket marketing- en PR-activiteiten van Aspecta, zoals o.a. het beheer van het Aspecta-merk op wereldwijde schaal, samenwerken met interne (HMTX) marketing en cross-functionele teams voor de geïntegreerde, wereldwijde marketingcampagneplanning en strategieontwikkeling en de uitbreiding van het totaal aantal contentmarketinginitiatieven om meer leads voor Aspecta te genereren.

Aspecta houdt kantoor op Argon 37a in Oud-Gastel.

"Ons doel voor het Aspecta-merk is om de beste vloerenpartner en specialist te worden voor LVT in de commerciële markt", laat Gitty weten. "Het is een enorme uitdaging om het Aspecta-merk vooruit te helpen met een wereldwijde scope. Ik ben verheugd en vereerd om hieraan mee te werken. Deze kans kon ik niet laten liggen."

Het is nog maar zes jaar geleden dat Aspecta B.V. haar opwachting maakte in vloerenland. In die periode heeft het bedrijf, dat eigentijdse, luxe vloeren van vinyl voor het interieur maakt, naam gemaakt onder vooral architecten en projectontwikkelaars. "Die zijn vaak op zoek naar unieke designs die je nergens terug ziet", vertelde Gitty eerder in een interview met Wonen360.

De Amerikaanse vloerenfabrikant heeft onder meer twee fabrieken in China en in Nederland een magazijn in Beringen (bij Venlo). Directeur Marcel Kies heeft in meer dan 30 jaar tijd zijn sporen verdiend bij een groot vloerenbedrijf en beschikt mede daardoor over ruime ervaring. Aspecta brengt anno 2020 een uitgebreide range aan producten van uitzonderlijke kwaliteit.

Aspecta behoort wereldwijd tot de top 3 van grootste bedrijven die actief zijn in vinylvloeren. In Nederland worden de vloeren van Aspecta door Viehoff gedistribueerd, een groothandel voor de woninginrichting, projectinrichting en de parketteur. De Duitse markt is leidend. "Zo is Domotex voor ons dé vloerenbeurs; daar tonen we altijd de nieuwste collecties. Eigenlijk gaat dat op voor alle Europese vloerenbedrijven."

Trendsetter
Aspecta geldt als trendsetter. "Nieuwe collecties moeten wereldwijd in de smaak vallen. Van de 200 nieuwe decoren die we ontwikkelen komen er bijvoorbeeld uiteindelijk 'slechts' 34 op de markt. Waarvan je dan hoopt dat die trendsettend worden. De vinylmarkt is in ieder geval in opkomst. De consument ontdekt nu ook het comfort, gemak en gebruik. Europa gaat voor lichte, frisse kleuren. En brede planken met mooie structuren zoals visgraat. Zoals vroeger het laminaat in opkomst was, is dat nu het vinyl, dat ook tegen water bestendig is. Als Aspecta blijven we continu doorontwikkelen. Elk jaar brengen we nieuwe collecties. Wat de trend wordt, ontwikkelen wij. Ik hoop dat we over pakweg tien jaar een gevestigde orde zijn in vloerenland. We willen te allen tijde modern en trendsettend zijn, meegaan in de vraag van de markt", liet Gitty eerder optekenen.

Gitty feliciteren? Stuur je reactie naar ggommers@aspectaflooring.com

Meer informatie:
Aspecta BV
Argon 37a
4751 XC Oud Gastel
+31 (0) 88 1662500
www.aspectaflooring.nl