Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Marketingrapport Keukenzaken 2020

Marktdata.nl komt met Marketingrapport Keukenzaken 2020. Dat biedt volgens het bureau een actueel en compleet overzicht van de branchestructuur, het inkoopgedrag, het mediagebruik en de ontwikkelingen in de keukenbranche in Nederland.


Apparatuur van STEEL Benelux BV, herkenbaar aan details zoals design, afwerkingsniveau, functionaliteit en prestaties. 

De branchestructuur en het oriƫntatie- en inkoopgedrag van keukenzaken is helder in beeld gebracht. Voor producent, groothandel en branche gerelateerde organisaties is het van essentieel belang om de doelgroep succesvol te kunnen benaderen. Met de juiste communicatieboodschap, de beste dienstverlening en via de meest geschikte media. Het onderzoeksrapport is dan ook de ideale blauwdruk voor het marketingbeleid van toeleveranciers en branche gerelateerde organisaties.

Het onderzoek is objectief en onafhankelijk uitgevoerd. Hierdoor bevat het marketingrapport geen gekleurde analyses maar enkel zuivere management- en marktinformatie over keukenspeciaalzaken in Nederland. Het onderzoeksrapport biedt uitgebreide markt- en marketing insights over de Nederlandse keukenbranche. Het onderzoeksrapport is samengesteld met behulp van de volgende data-bronnen:

Onderzoek onder keukenzaken
Het onderzoek onder keukenzaken heeft plaatsgevonden van 21 januari tot 1 april 2020. Ten behoeve van het onderzoek zijn ruim 500 ondernemers voor deelname uitgenodigd voor het online onderzoek dat telefonisch is ondersteund.
 
De onderzoeksdoelgroep omvat ondernemingen die in het Handelsregister staan ingeschreven onder SBI-code 47525, 'winkels in keukens'. De respons vertegenwoordigt bruto ruim 100 keukenzaken. Een analyse van de steekproef en respondenten biedt geen aanleiding om te veronderstellen dat bepaalde groepen systematisch niet hebben meegewerkt aan het onderzoek.

Meer informatie:
Van Es Marketing Services
Willem de Clercqstraat 53
7604 AR  Almelo
tel 0546 45 66 62
mob 06-24207401
info@marktdata.nl
www.marktdata.nl

Publicatiedatum: