Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

In zeven stappen naar een veilige werkomgeving met de Corona Kantoor Scan

Na maanden thuiszitten willen velen weer naar kantoor om het oude leven te hervatten. Maar kan dit wel als er wordt gekeken naar de gestelde maatregelen? “Om samen naar een veilige, gezonde, werk- en leefruimte te gaan hebben wij de Corona Kantoor Scan op de markt gebracht”, vertelt Arno Timmermans van Corona Kantoor Scan. CoronaKantoorScan.nl is een initiatief van WorkLifeSpaces.nl in samenwerking met Square Asset Management en SVDH Design.



Over Corona Kantoor Scan
Werk- en leefruimte op kantoor. Door Corona is een ieder genoodzaakt anders om te gaan met de medemens. Gebruik maken van de ruimte in optima forma voor de veiligheid en gezondheid van de kantoorgebruikers. Het onderscheidend vermogen van CoronaKantoorScan.nl is dat ook de gebouw installaties meegenomen worden. Communicatie met huurder en verhuurder over natuurlijke ventilatie op kantoor is een vereiste. Zo zorgt CoronaKantoorScan.nl er voor dat ook de aerosols besproken worden. Met goede luchtverversing in kantoren, blijft de kwaliteit van het binnenmilieu op kantoren goed voor de gezondheid van de kantoorgebruikers.

Na één gesprek duidelijkheid
“Met onze ervaring in projectmanagement en ontwerp voor kantoren is na één gesprek duidelijk wat er moet gebeuren en wat het gezamenlijke plan van aanpak wordt. Met als doelstelling de kantoorgebruikers weer terug te krijgen naar een veilig en gezond kantoor.”

Stappenplan
Corona Kantoor Scan heeft een vast stappenplan wat op elk soort werk- en leefruimte toegepast kan worden.
“Op een begrijpelijke wijze samen stappen zetten. Met CoronaKantoorScan.nl ga je snel en eenvoudig weer aan het werk.”



In 7 stappen samen naar een 1,5 meter veilige, gezonde werk- en leefruimte op kantoor.

1. Advies: een video-call waarin we de bestaande situatie en organisatie bespreken. Hier komt aan de orde: aantallen, ruimte, aanwezige functies, gebouw, check op de technische installaties gebouw zoals klimaat, ICT e.d., andere gebruikers, toeleveranciers en eventuele bezoekers (een compleet programma van eisen).

2. Ruimte: een tweede video-call waarin we de mogelijkheden in eerste schets weergeven van de complete werk- en leefruimte op kantoor. Als tweede agendapunt in deze call wordt de routing in het kantoor besproken.

3. Routing: een derde video-call waarin we de routing en de functionele aanpassingen en toevoegingen zoals signing weergeven. Als tweede agendapunt wordt in deze call gesproken over een verdeling van de werkzaamheden.

4. Realisatie: Samen met de opdrachtgever doorvoeren van de aanpassingen op locatie en een check van de technische installaties van het gebouw. Deze stap kan al twee weken na de eerste kennismaking zijn.

5. Implementatie: de gebruikers uitnodigen om weer op kantoor te komen werken met uitleg van de veranderingen op kantoor (organisatorisch en gebruik). Optioneel kan dit ondersteund worden met een animatiefilm.

6. Nazorg: check van het nieuwe kantoor op leefbaarheid, gezondheid en veiligheid.

7. Mission accomplished: Omdat een 7 stappenplan met succesvol resultaat nou eenmaal reden is voor een feestje.

Meer informatie:
Corona Kantoor Scan
www.coronakantoorscan.nl 
welkom@coronakantoorscan.nl