Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Jan Hogenkamp van De Woonindustrie blikt vooruit op 2020:

"We merken dat de markt stabieler is"

In februari jl. voorspelde Jan Hogenkamp het al: "Als ik vooruitkijk, dan kan 2019 wel eens een mooi jaar worden voor De Woonindustrie." Intussen is het bijna 2020 en stellen we de commercieel en operationeel manager de vraag hoe hij terugkijkt op 2019? "We hebben zoals verwacht een mooi jaar achter de rug waarin veel gebeurd en bereikt is. In februari hadden we een goede voorjaarsvakbeurs met een zeer succesvolle consumentendag. We merken dat de markt stabieler is en dat bedrijven graag willen aansluiten bij ons inspiratiecentrum.
In september volgde een succesvolle najaarsbeurs met tevens de derde editie van Dutch Design Dock. Door het jaar heen merken wij dat de showrooms vaker gebruikt worden voor afspraken buiten de reguliere beursmomenten en marketdays om. Dat is een positieve ontwikkeling", aldus Hogenkamp.

Commercieel en operationeel manager Jan Hogenkamp, die de dagelijkse leiding van De Woonindustrie in handen heeft.

"Wat een hoogtepunt was in 2019? Door het jaar heen zijn onze beursmomenten toch wel de hoogtepunten. Met een positief gevoel sluiten we 2019 af, waarbij wij met veel enthousiasme, mooie plannen en met onze bestaande en ook weer nieuwe partners 2020 in gaan. Wij hebben duidelijk een aantal projecten gedefinieerd en daarmee zijn en gaan we volop aan de slag."

Wat ga je anders doen in 2020?
"Wij gaan met name onze communicatie richting zowel vakbezoeker als eindklant verder optimaliseren waarbij wij meer gebruik gaan maken van o.a. social media, online communicatie en data. Uiteraard om onze doelgroepen beter te kunnen bereiken en informeren en daarmee te enthousiasmeren om De Woonindustrie te bezoeken."

Staan er nog leuke dingen op de planning in 2020?
"Heel veel leuke dingen. In februari starten wij onze beurs met de gebruikelijke consumentendag. Hiervoor zijn we bezig met een speciale gast, maar omdat het nog niet rond is kan ik ook nog niet zeggen wie het is. Daarnaast biedt deze beurs, naast een volledig aanbod, een mooi programma met goede sprekers. Op slapengebied nodigen de slapen-leveranciers hun relaties uit voor een ontbijt op de maandag en dinsdag.
Door het hele jaar heen zijn wij volop aan de slag om de verschillende segmenten te versterken op zowel het gebied van interieurproducten, maar ook op event-gebied en bijvoorbeeld het segment Smart-living. Zoals aangegeven ervaren wij dat de activiteiten van onze huurders toenemen buiten de beurzen en marketdays om. Naast events van bijvoorbeeld BNS Crisp, ontvangt het NIA vrijwel dagelijks groepen cursisten in inmiddels haar drie vaste leslokalen. Dat naast de afspraken met (potentiƫle) klanten die gemaakt worden door de overige exposanten", laat Hogenkamp weten.


Het team van De Woonindustrie wenst een ieder hele fijne feestdagen en een fantastisch mooi nieuw jaar!

Meer informatie:
De Woonindustrie
Symfonielaan 1
3438 EW Nieuwegein
T +31 303 03 27 00
info@dewoonindustrie.nl
www.dewoonindustrie.nl