Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Veel nieuwe exposanten op Ambiente 2020

Het ziet er goed uit voor Ambiente. Van 7 tot 11 februari 2020 verwelkomt 's werelds toonaangevende vakbeurs voor consumentengoederen verschillende bekende eerste exposanten en bedrijven die een pauze hebben gehad en nu terug zijn op prominente posities bij Ambiente. Er zullen grote internationale merken zijn zoals Christofle, Normann Copenhagen, Swarovski en Puro tot enkele opwindende start-ups die extra kracht zullen toevoegen aan de productlijn in Dining, Living en Giving. En dus zal het motto van het seizoen - '2020 looks good' - ook het motto van Ambiente zelf zijn.

In Dining zal er een groot aantal nieuwe exposanten zijn die glamour en variatie aan de eettafel toevoegen. In hal 4.1 toont Christofle uit Parijs bijvoorbeeld zijn interpretatie van de hedendaagse eetcultuur. Innovaties rond koffie als een supertrend worden tijdens het Ambiente-debuut in hal 4.0 door het traditionele Duitse bedrijf Melitta getoond. In dezelfde hal presenteert Fiskars het bekende Finse designmerk Iittala en het traditionele Britse lifestyle-merk Royal Doulton en nodigt dat bedrijf bezoekers uit om deze klassiekers op een geheel nieuwe manier te ervaren.

Een ander element om in het Dining-segment te roeren, is de nieuwe HoReCa Hall 6.0. Vanaf 2020 komt het het groeiende assortiment voor hotels, restaurants en cateringleveranciers op één platform samen. Tegen de zomer was het bijna volgeboekt - niet alleen omdat gespecialiseerde exposanten uit Halls 4.0 en 4.1 naar HoReCa waren verhuisd, maar ook omdat dit nieuw gecreëerde segment een groot aantal grote internationale merken aantrekt. Verschillende toonaangevende bedrijven zijn nu betrokken, waaronder Mikasa, Montgolfier en Vega, en er zullen meer dan 2.100 exposanten zijn in het Dining-segment.

Mindful, gewaagd en ontspannen. De hedendaagse trends in levensstijl en interieurontwerp zijn in grote mate beïnvloed door Scandinavisch design. In het Living-segment keert een belangrijke pionier op dit gebied terug: Normann Copenhagen. De internationale designscene is sinds 1999 op stille en duurzame wijze gerevolutioneerd door dit Deense bedrijf, dat zal worden vertegenwoordigd in Ambiente in hal 8.0. In dezelfde hal zal ook het Deense bedrijf Heymat te zien zijn, een start-up met een frisse kijk op deurmatten. Een andere nieuwkomer, opgericht in 2019, is Klatt Objects. De start-up maakt zijn debuut in Frankfurt en elders en presenteert hedendaagse productideeën voor een emotionele, natuurlijk stedelijke levensstijl. Een nieuwe en bijzonder spannende publiekstrekker in hal 8.0 is de merkpresentatie van Swarovski. Tegelijkertijd zal zoete inspiratie worden geleverd door het Franse Pâtisserie Ladurée.

Een frisse wind is ook voelbaar in Giving, dankzij een groot aantal nieuwe exposanten. Ze omvatten bijvoorbeeld het kindermerk Sigikid, de Duitse studio Bordbar, Memobottle uit Australië, Coxlab uit Zwitserland, het Finse familiebedrijf Lovi Oy, en Duitse merchandising-specialist Atomax. In hal 11.1, kunnen vakbezoekers uitkijken naar de terugkeer van een trendsetter, Perleberg, evenals zijn Spaanse concurrent Customworks.

In totaal heeft Ambiente 2020 4460 exposanten uit meer dan 90 landen.

Meer informatie:
Ambiente
www.ambiente.messefrankfurt.com 

Publicatiedatum: