De consument lijkt het concept van JYSK Norge in het hart te hebben gesloten. Volgens ingewijden staat het voor 'massale inkoop, actuele producten en betaalbare prijzen'. Met Black Friday erbij eindigde het eerste kwartaal van boekjaar 2019 met een 15 procent hogere omzet in vergelijking met 2018. Inclusief Black Weekend en Cyber Monday is dat zelfs 25 procent. Een record voor de Noorse winkelketen.
De groei is te zien over de hele linie, en binnen alle productcategorieën. De klanten zijn afkomstig uit allerlei doelgroepen, jong en oud, man en vrouw. In tegenstelling tot veel andere warenhuizen heeft JYSK dan ook niet te klagen over de bedrijfsresultaten.
De recordgroei van JYSK Norge AS maakt deel uit van het grotere succesverhaal van de JYSK Groep, die aan het einde van het boekjaar 2018 meer dan 26 winkels had in vijftig verschillende landen. De eerste Noorse JYSK-vestiging opende in 1988 zijn deuren. JYSK Norge heeft 95 vestigingen met zo’n duizend werknemers.
Bron: www.mynewsdesk.com