Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Recordomzet voor Noorse beddenketen

De consument lijkt het concept van JYSK Norge in het hart te hebben gesloten. Volgens ingewijden staat het voor 'massale inkoop, actuele producten en betaalbare prijzen'. Met Black Friday erbij eindigde het eerste kwartaal van boekjaar 2019 met een 15 procent hogere omzet in vergelijking met 2018. Inclusief Black Weekend en Cyber Monday is dat zelfs 25 procent. Een record voor de Noorse winkelketen.

De groei is te zien over de hele linie, en binnen alle productcategorieën. De klanten zijn afkomstig uit allerlei doelgroepen, jong en oud, man en vrouw. In tegenstelling tot veel andere warenhuizen heeft JYSK dan ook niet te klagen over de bedrijfsresultaten.

De recordgroei van JYSK Norge AS maakt deel uit van het grotere succesverhaal van de JYSK Groep, die aan het einde van het boekjaar 2018 meer dan 26 winkels had in vijftig verschillende landen. De eerste Noorse JYSK-vestiging opende in 1988 zijn deuren. JYSK Norge heeft 95 vestigingen met zo’n duizend werknemers.

Bron: www.mynewsdesk.com

 

Publicatiedatum: