Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Beursdebuut onlinemeubelwinkel geflopt

Geen champagne voor Delia Fischer, de oprichtster van Westwing. De Duitse onlinemeubelwinkel zag de beursgang in mineur eindigen.
Het bedrijf dook bij zijn debuut in Frankfurt tot maar liefst 15% onder de introductieprijs, om uiteindelijk op een dagverlies van bijna 3% te eindigen.

Voor Westwing, die meubelen en huisdecoratie aanbiedt met hoge kortingen, was de introductieprijs vastgesteld op € 26,-. Bij de beursgang afgelopen maandag werden ruim 5 miljoen aandelen verkocht, goed voor een opbrengst van 132 miljoen euro.
Dinsdag daalde de koers verder, maar woensdag ging het weer de goede kant op, want het aandeel eindigde op € 25,45.

Westwing is actief in 11 landen en werkt met meer dan 5000 merken uit binnen- en buitenland. In shoppingclub Westwing.nl start iedere dag nieuwe campagnes met de meest uiteenlopende interieuritems tegen hoge kortingen die maximaal vier dagen online staan. Het bedrijf heeft meer dan 300 interieurmerken, zoals: Bloomingville, Gubi, HKliving, Jonathan Adler, Missoni Home, Muuto en Seletti.

Meer informatie:
www.finanzen.nl
www.westwing.nl