Geen champagne voor Delia Fischer, de oprichtster van Westwing. De Duitse onlinemeubelwinkel zag de beursgang in mineur eindigen.
Het bedrijf dook bij zijn debuut in Frankfurt tot maar liefst 15% onder de introductieprijs, om uiteindelijk op een dagverlies van bijna 3% te eindigen.

Voor Westwing, die meubelen en huisdecoratie aanbiedt met hoge kortingen, was de introductieprijs vastgesteld op € 26,-. Bij de beursgang afgelopen maandag werden ruim 5 miljoen aandelen verkocht, goed voor een opbrengst van 132 miljoen euro.
Dinsdag daalde de koers verder, maar woensdag ging het weer de goede kant op, want het aandeel eindigde op € 25,45.

Westwing is actief in 11 landen en werkt met meer dan 5000 merken uit binnen- en buitenland. In shoppingclub Westwing.nl start iedere dag nieuwe campagnes met de meest uiteenlopende interieuritems tegen hoge kortingen die maximaal vier dagen online staan. Het bedrijf heeft meer dan 300 interieurmerken, zoals: Bloomingville, Gubi, HKliving, Jonathan Adler, Missoni Home, Muuto en Seletti.

Meer informatie:
www.finanzen.nl
www.westwing.nl