In een wereld vol retailketens valt Dille & Kamille op. Journalist Theo van Vugt van EW sprak met Hans Geels, CEO van Dille & Kamille, en ontdekte het verhaal achter deze retailer. Geels, voorheen directeur bij CliniClowns, belandde min of meer toevallig in de Nederlandse winkelketen. Hij moest de winkels terugverkopen aan de merkeigenaar, Freek Kamerling, maar werd later, na een conflict, gevraagd om de leiding op zich te nemen.
Hoewel Geels geen ervaring had in de retail, vaart Dille & Kamille wel. De winkels stralen rust uit en vermijden de drukte en het plastic waar veel andere retailers op leunen. Opvallend is dat binnenkort het eerste product met een stekker aan het assortiment wordt toegevoegd, een nieuwe stap voor een bedrijf dat bekend staat om zijn natuurlijke en traditionele benadering.
Geels: 'We zijn in tien jaar van een lief, klein en schattig merk uitgegroeid naar een merk dat speelt in de Champions League – maar met een amateurbudget.'
Lees hier het complete artikel.