Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
CEO Hans Geels ziet zijn Dille & Kamille stappen maken:

'Van een lief, klein en schattig label naar een merk dat speelt in de Champions League'

In een wereld vol retailketens valt Dille & Kamille op. Journalist Theo van Vugt van EW sprak met Hans Geels, CEO van Dille & Kamille, en ontdekte het verhaal achter deze retailer. Geels, voorheen directeur bij CliniClowns, belandde min of meer toevallig in de Nederlandse winkelketen. Hij moest de winkels terugverkopen aan de merkeigenaar, Freek Kamerling, maar werd later, na een conflict, gevraagd om de leiding op zich te nemen.

Hoewel Geels geen ervaring had in de retail, vaart Dille & Kamille wel. De winkels stralen rust uit en vermijden de drukte en het plastic waar veel andere retailers op leunen. Opvallend is dat binnenkort het eerste product met een stekker aan het assortiment wordt toegevoegd, een nieuwe stap voor een bedrijf dat bekend staat om zijn natuurlijke en traditionele benadering.

Geels: 'We zijn in tien jaar van een lief, klein en schattig merk uitgegroeid naar een merk dat speelt in de Champions League – maar met een amateurbudget.'

Lees hier het complete artikel.

Publicatiedatum: