Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Debuut JC Living met lof ontvangen

"Dit bewijst de waarde van een B2B-event zoals Meubelhart"

Onlangs maakte JC Living haar debuut tijdens de Meubelhartdagen, dat met veel lof werd ontvangen. "We hebben erg leuke en positieve feedback gehad van vele bezoekers", vertelt Wiebe Bouma, eigenaar van New Ambiance en vertegenwoordiger van JC Living. "Met name heeft men erg enthousiast gereageerd op de gebruikte materialen en kleuren. Ondanks dat je diverse modellen op een aantal vierkante meters neerzet, was de eenheid door het kleurgebruik erg smaakvol. Dit hebben we van diverse klanten gehoord. Uiteraard zijn we hier trots op."


Wiebe Bouma, eigenaar van New Ambiance en vertegenwoordiger van JC Living.

Impact van Meubelhartdagen
Wiebe benadrukt de positieve impact van deelname aan de Meubelhartdagen op het bereiken van nieuwe klanten en het versterken van bestaande relaties voor JC Living. "Omdat het de eerste keer was, hebben we diverse klanten kunnen verrassen met de modellen en zeker ook met de gunstige prijsstelling. Daarnaast hebben vele bestaande relaties de JC collectie uitgebreid met een aantal nieuwe modellen. Zo werden de banken Tunis, Bruno en de Mats goed ontvangen door bezoekers. Eén van de andere peilers voor het succes is ook zeker de nieuwe stoffencollectie. Deze viel erg in de smaak bij vele retailers."



Gemoedelijke ambiance
Maar wat maakt de Meubelhartdagen zo speciaal voor exposanten? Daar kan Wiebe als geen ander antwoord op geven. Met zijn agentuur komt hij al vele jaren bij het Meubelhart. "Deelnemen aan de Meubelhartdagen betekent dat je je klanten kan uitnodigen in een gemoedelijke ambiance. De ruime stands bieden de exposant de mogelijkheid om de collecties smaakvol en ruimtelijk te presenteren. Het Meubelhart is kleinschaliger dan grote internationale meubelbeurzen in Europa, waardoor de bezoekende retailer de tijd neemt om de collecties grondig te bekijken."



Het hart van Nederland
Wat het Meubelhart echt onderscheidt van andere evenementen, volgens Wiebe, is de locatie en de sfeer. "Het bevindt zich in het hart van Nederland, waardoor niemand een wereldreis hoeft te ondernemen om het te bezoeken. Het pittoreske Beusichem ligt letterlijk in het midden van ons land. Het is goed te doen voor zowel Friezen als Limburgers en voor alles wat er tussen ligt is het bijna een thuiswedstrijd.



Laagdrempeligheid
Maar ook de laagdrempeligheid speelt volgens hem een belangrijke rol. "Er hoeven geen hotels geboekt te worden en niemand hoeft zich te haasten. Er is ook genoeg gratis parkeer ruimte. Om het Meubelhart te bezoeken dien je retailer te zijn, je wordt behandeld als gast en daarom vraagt het Meubelhart geen entreekosten. Het Meubelhart herbergt een aantal sterke en toonaangevende meubelleveranciers. Dus het vinden van een ijzersterke collectie behoort echt tot de mogelijkheden. Sterker nog, de exposanten in het Meubelhart weten precies wat de retailer nodig heeft en spelen daar handig op in."



Digitale snelweg is ook niet alles
Terwijl de interieurbranche steeds meer digitale wegen bewandelt, blijft Wiebe overtuigd van de waarde van B2B-evenementen zoals de Meubelhartdagen. "Iedere meubelretailer heeft wel eens meubelen gekocht die op een plaatje erg aantrekkelijk en comfortabel overkwamen maar in de praktijk toch tegenvielen. "Een bezoek aan het Meubelhart biedt de mogelijkheid om op producten te zitten en ze te kunnen voelen, in plaats van te speculeren op basis van plaatjes."

Daarom durft Wiebe te stellen dat een meubelbeurs zoals Meubelhart Beusichem van grote waarde is. "Het is een kans om nieuwe modellen te ontdekken en bestaande relaties te versterken. Dus kopen op een plaatje hoeft dan niet. Live zitten en voelen in het Meubelhart is niet speculeren maar spelen op safe", besluit hij.

Op de achtergrond is JC Living recentelijk druk bezig geweest met nieuwe ontwikkelingen, met als resultaat: een compleet nieuw online klantenportaal JC, wat klanten veel gemak geeft. Zij kunnen hier alle informatie vinden over de modellen.



Ook deelnemen aan de Meubelhartdagen in Beusichem? Neem dan contact op met Samien Blaauwendraad (samien@sitdesign.nl of via 0620503363). De najaarseditie zal gehouden worden in september 2024.

Meer informatie:
JC Living
Karstraat 95
6851 DG Huissen
085 022 05 78
info@jcliving.nl
www.jcliving.nl

Wiebe Bouma
06-12151289

Meubelhart Beusichem
Beijerdstraat 22
4112 NE Beusichem
+(31) 6 20 50 33 63
info@meubelhartbeusichem.nl
www.meubelhartbeusichem.nl