Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Miranda Smit, Marketing Director Praxis:

"We begrijpen dat vergroening als een 'moetje' voelt voor veel mensen"

Wanneer de eerste tekenen van de voorjaarszon verschijnen, lijken alle bouwmarkten haastig over hetzelfde onderwerp te praten: onze tuin, waar we opnieuw van het buitenleven kunnen genieten. Praxis streeft ernaar om zich te onderscheiden van deze algemene trend. Daarom beweert Praxis dit jaar een stap verder te gaan. 'Want als je je tuin minder grijs maakt en groen de ruimte geeft, heeft dat niet alleen voordelen voor de vlinders en de bijtjes, maar ook voor kinderen. En Praxis helpt hier graag bij.'

Marketing Director Miranda Smit: "Praxis hecht veel waarde aan duurzaamheid, we stimuleren de Makers om te vergroenen. Echter, we begrijpen dat het voor veel mensen toch een beetje voelt als ver van je bed of als een 'moetje'. Dus hoe krijg je ze dan in beweging? We besloten het dit jaar anders aan te pakken."

Publicatiedatum: