Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
ShowUP-organisator Daan van Trigt:

'Als je je hoofd boven water wilt houden als interieurzaak, is verbreding van aanbod nodig'

Op zondag 4 en maandag 5 februari werd de voorjaarseditie van showUP gehouden in Vijfhuizen. Twee dagen lang stond het event in het teken van woonaccessoires en cadeauartikelen. De vakbeurs richtte zich op inkopers van woon- en gift stores, concept stores, webshops, warenhuizen en museumwinkels.



In gesprek met Interieur Journaal vertelt showUP-organisator Daan van Trigt over de afgelopen editie: "Vroeger ging men naar speciaalzaken, wij zien dat het assortiment van een winkel nu steeds minder strak omlijnd is. Een nieuw soort winkel doet het allemaal, hier passen onze stationary, posters, boeken, lifestyle en tableware producten goed bij. Als je je hoofd boven water wilt houden als interieurzaak dan is verbreding van het aanbod nodig."

De allereerste editie van showUP vond plaats in februari 2013. Samen met een kleine groep merken wilde de organisatie laten zien dat een inkoopbeurs leuk, inspirerend en anders kan zijn. De bestaande beurzen boden nl. geen antwoord op de veranderende marktomstandigheden en showUP zag kansen voor een nieuw event. Inmiddels is showUP uitgegroeid tot een beurs met meer dan 300 deelnemers en 4000 bezoekers.

Bron: Interieur Journaal

Publicatiedatum: