showUP Voorjaar 2023
Zondag 29 en maandag 30 januari trokken inkopers van onder andere woon- en gift stores, concept stores, webshops, warenhuizen en museumwinkels naar de EXPO Greater Amsterdam in Vijfhuizen. showUP heeft zich ontwikkeld tot de ultieme inkoopbeurs voor woonaccessoires en cadeau-artikelen.
NIN-NIT is een Nederlands design label met interieur items die geïnspireerd zijn op de natuur. "Wij zijn helemaal weg van de natuur en geloven in haar kracht. In onze designs nemen we je graag mee op onze ontdekkingsreis. Ons doel is om het natuurgevoel naar binnen te halen", vertellen Humphrey en Nicky, broer en zus.
Ineke van der Werff (Studio van der Werff) en Valerie Touw (Saudade). Een aantal jaar geleden zijn de twee ondernemingen samen gaan werken. Het nieuwe initiatief staat in het teken van duurzaam en eerlijk design. Tijdens showUP werden de kleuren lila en lichtgroen toegevoegd.

Koba Quisquater staat naast de handgemaakte manden met een katoenen koord. Drie nieuwe kleuren werden er toegevoegd aan het assortiment.
Achter Karen Vollmuller is de stitched art collectie te zien. De handgemaakte producten zijn herkenbaar door het Lemonwise handschrift.
Mon Dada kwam tot leven in New York City toen Pauline D'Haenens een wens had om natuurlijke producten, doordacht design en lage ecologische voetafdruk samen te brengen in een nieuw merk. Ze begon haar eigen betonnen potten te maken in haar klein appartementje in New York en creëerde meer dan tien aangepaste geuren op basis van essentiële oliën.
Ozlem Kilic en Azra Cetin tonen op de beurs niet alleen handgemaak keramiek, maar ook een nieuwe collectie kussens. Ontworpen in Amsterdam, gemaakt in Turkije.
Voor Stonekind was het de eerste beurs in de geschiedenis van het jonge meubelbedrijf. Geart Klooster, vertegenwoordiger Nederland, legt uit dat de collectie geïnspireerd is op de hedendaagse Japandi designstijl.
Een ethisch en verantwoordelijk merk creëren dat gericht is op duurzaamheid boven winstgevendheid, dat was het doel toen Aery in 2018 opgericht werd.