De interieurwereld staat nooit stil, maar raakt ons nog wel écht? Mood-zine biedt een frisse kijk: een magazine dat durft te dromen in beelden, betekenisvol schrijft en inspiratie biedt voor makers, ontwerpers en merken die verder willen kijken dan trends.
© Mood-zine
Initiatiefnemers Carin Frijters (links) en Willy van der Ende
Het initiatief komt van Carin Frijters van RetailTheater en Willy van der Ende van Studio Context. Zes jaar werkten zij samen bij een vakorganisatie voor interieurprofessionals. Vanuit hun gedeelde passie voor interieur besloten zij Mood-zine op te richten. Samen met een team van ongeveer tien professionals uit diverse disciplines creëren zij een magazine dat zowel inspireert als agendeert.
De eerste editie verschijnt in maart 2026. Mood-zine onderscheidt zich door de combinatie van een eigenzinnig magazine, een inspirerend podium en een creatieve agenda. Jaarlijks verschijnt het magazine, aangevuld met fysieke en online events, talks en ontmoetingen die aansluiten bij de inhoud en makers van de uitgave.
Mood-zine richt zich op iedereen die betrokken is bij interieur en design en biedt een platform voor nieuwe ideeën, samenwerkingen en verhalen die verder gaan dan de gebruikelijke trends.
Creatieven, makers en merken die willen deelnemen aan deze nieuwe beweging, worden uitgenodigd contact op te nemen. Dit kan via Carin Frijters per e-mail ([email protected]) of telefonisch op 06-22991709. Samen bouwen zij aan een magazine en platform dat de interieurwereld vernieuwt en inspireert.
Meer informatie:
RetailTheater
carin@retailtheater
www.retailtheater.nl