Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

HomeBound by KY groeit door en tekent bij TICA

Het afgelopen jaar was voor HomeBound by KY een periode van continue groei, vernieuwing en trendgericht werken. Volgens Wendy, inkoper van het interieurmerk, is het merk erin geslaagd haar collectie uit te breiden met nieuwe producten, waarmee de positie als veelzijdig interieurmerk verder is versterkt.

© Wonen360.nl
Julia, Wendy en Arjan van Home Bound by KY op Trendz Voorjaar 2025.

Trots op nieuwe collecties en eigen servieslijn
Wendy vertelt dat het brede aanbod aan woonaccessoires dit jaar bijzonder succesvol was. "We hebben nieuwe schilderijen, posters, keramiek, verlichting, servies en andere decoratieve items geïntroduceerd. Daarbij hebben we echt een vernieuwende en herkenbare stijl laten zien." Het meest opvallende project was de ontwikkeling van een eigen servieslijn, die in november werd gelanceerd en direct een groot succes in de winkels bleek.

Belangrijke mijlpalen voor HomeBound by KY waren onder meer de verdere uitbreiding van de Cash & Carry en het organiseren van de allereerste huisshow. "Dit was een groot succes en we zullen het zeker herhalen. Daarnaast hebben we een stand getekend bij TICA Alsmaar, waardoor we onze markt verder uitbreiden en toegankelijker worden voor winkeliers." Ook het continu vernieuwen van de collectie, die inmiddels duizenden producten omvat, draagt bij aan de versterking van de merkidentiteit.

© HomeBound by KY

Omgaan met uitdagingen en trends
Een van de grootste uitdagingen het afgelopen jaar was het bijhouden van snel veranderende woontrends. Wendy legt uit: "We hebben dit opgelost door regelmatige productupdates en het introduceren van diverse stijlen." Trends zoals persoonlijke interieurs, kleurrijke accenten en de recente verschuiving naar neutralere kleuren hebben direct invloed gehad op productontwikkelingen.

Voor komend jaar kunnen klanten bij HomeBound by KY vooral nog meer trendgerichte designs, nieuwe woonaccessoires en decoratieve concepten verwachten. Wendy: "We blijven nieuwe collecties ontwikkelen met kaarsen, posters, keramiek, verlichting en andere woonitems die inspelen op zowel seizoensgebonden trends als tijdloze designs."

Het merk richt zich steeds sterker op trendgevoelige wooninspiratie en een divers assortiment dat past bij de moderne consument. Wendy voorziet dat de vraag naar unieke woonaccessoires die sfeer en karakter toevoegen aan woonruimtes alleen maar zal toenemen.

© HomeBound by KY

Ambitie voor het komende jaar
De belangrijkste ambitie voor HomeBound by KY is duidelijk: het merk verder laten groeien als toonaangevend woondecoratiemerk met voortdurend vernieuwende collecties, die zowel de trends volgen als tijdloze designs bieden.

Meer informatie:
HomeBound by KY
Elzenweg 7
8096 RV Oldebroek
0525 630 950
[email protected]
www.kolony.nl

Gerelateerde artikelen → Zie meer