X²O Badkamers introduceert de nieuwe campagne 'Dubbel zo blij mee', waarin het merk de overstap maakt van functioneel communiceren naar het benadrukken van de emotionele waarde van een nieuwe badkamer. Centraal staat het dagelijkse geluk dat een comfortabele en goed ingerichte badkamer kan bieden. De campagne wordt in België op televisie gelanceerd en via diverse online kanalen verder uitgerold, waaronder sociale media.
© X²O Badkamers
In de campagne zijn gebruikers te zien die dansen in hun badkamer, als symbool voor het positieve gevoel dat een vernieuwde ruimte kan oproepen. Klanten worden uitgenodigd hun eigen 'badkamerdans' te delen, waarmee X²O inspeelt op de groeiende marketingtrend waarin emotie en herkenbaarheid een sleutelrol spelen.
"Wij merken dat klanten niet alleen blij zijn met de functionaliteit van hun badkamer, maar vooral met wat deze hen dagelijks brengt", zegt Anja Vandendriessche, Marketing Director bij X²O Badkamers. "Het is de plek waar je de dag begint en afsluit, en waar je een moment voor jezelf neemt. Met deze campagne willen we dat gevoel tastbaar maken."
Met 'Dubbel zo blij mee' borduurt X²O voort op de bestaande slogan 'Ga voor meer badkamer' en verschuift de positionering van productgericht naar belevingsgericht. De campagne werd ontwikkeld in samenwerking met het bureau Ministerie van Creatieve Zaken en wordt in Nederland verspreid via digitale en sociale mediakanalen.
Meer informatie:
X²O Badkamers
www.x2o.nl