Antwerp Design Week kijkt verder vooruit dan één editie. De organisatie heeft een duidelijke ambitie voor de komende drie jaar. Voor 2026 ligt de focus op groei: meer deelnemers, meer bezoekers en vooral een hoger kwaliteitsniveau. Maar altijd mét ruimte voor verrassing. ADW wil dat bezoekers geïnspireerd buitenkomen.
© ADW
"België heeft zó veel te bieden op het vlak van design en Antwerpen kan een nog sterkere internationale rol spelen", zegt de organisatie. "Daar willen we naartoe."
Wat maakt het format zo uniek voor buitenlandse merken?
Het antwoord is helder: de stad zelf. De combinatie van een bruisende omgeving, unieke locaties en merken die zich van een persoonlijke en verrassende kant tonen, werkt inspirerend.
Er zijn events, talks en hospitalitymomenten op elke hoek van de straat. Het is design dat je beleeft, niet bezoekt.
Bevestigd internationaal merk
- Carl Hansen & Søn
- &Tradition
Meer informatie:
Antwerp Design Week (ADW)
+32487288633
[email protected]
www.adw.life