Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

De internationale ambitie van ADW: klaar voor de komende drie jaar

Antwerp Design Week kijkt verder vooruit dan één editie. De organisatie heeft een duidelijke ambitie voor de komende drie jaar. Voor 2026 ligt de focus op groei: meer deelnemers, meer bezoekers en vooral een hoger kwaliteitsniveau. Maar altijd mét ruimte voor verrassing. ADW wil dat bezoekers geïnspireerd buitenkomen.

© ADW

"België heeft zó veel te bieden op het vlak van design en Antwerpen kan een nog sterkere internationale rol spelen", zegt de organisatie. "Daar willen we naartoe."

Wat maakt het format zo uniek voor buitenlandse merken?
Het antwoord is helder: de stad zelf. De combinatie van een bruisende omgeving, unieke locaties en merken die zich van een persoonlijke en verrassende kant tonen, werkt inspirerend.

Er zijn events, talks en hospitalitymomenten op elke hoek van de straat. Het is design dat je beleeft, niet bezoekt.

Bevestigd internationaal merk

  • Carl Hansen & Søn
  • &Tradition

Meer informatie:
Antwerp Design Week (ADW)
+32487288633
[email protected]
www.adw.life

Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer