Antwerp Design Week groeit, en dat voelen zowel de organisatie als de deelnemers.
De editie van 2025 bracht een duidelijke uitdaging naar boven: wanneer een relatief jonge organisatie zó snel groeit, wordt het een kunst om alle details strak te laten verlopen.
Heldere communicatie naar deelnemers, duidelijke uitleg richting bezoekers, tijdige informatiestromen en een goed geoliede structuur… dat was dé les van vorig jaar.
© ADW
Voor 2026 kiest de organisatie daarom resoluut voor professionalisering.
In de tussenperiode is er hard gewerkt achter de schermen: strakkere processen, scherpere communicatie en meer begeleiding voor zowel bezoekers als deelnemende merken. Het doel is duidelijkheid.
En dat gebeurt niet toevallig vroeg in het jaar. "De echte golf komt bijna altijd rond februari," klinkt het bij de organisatie. "Dan komen de vragen, worden projectideeën concreet en gaat alles in een hogere versnelling. Daarom bereiden we ons nú al intensief voor.
We trekken nieuwe mensen aan, zetten meetings op poten en werken onze marketinglijnen finetuned uit. We zijn klaar om die golf te pakken."
Meer en meer namen zeggen toe voor ADW2026!
- Atelier Pierre
- Cosentino
- Evolution21
- PURE BY JASACO
- HAY
Deze merken zetten mee de toon voor een editie die tegelijk professioneler en verrassender wordt. En dit is pas het begin, aldus de organisatie.
Meer informatie:
Antwerp Design Week (ADW)
+32487288633
[email protected]
www.adw.life