Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Swiss Sense zet fors in op uitbreiding

Swiss Sense breidt de komende maanden het winkelnetwerk aanzienlijk uit, met bijzondere aandacht voor de Belgische markt. Onlangs maakte het bedrijf bekend twee Leen Bakker-vestigingen over te nemen in Tielt-Winge en Mechelen. Deze filialen openen respectievelijk in december en januari. Eerder dit jaar opende Swiss Sense al een nieuwe winkel in Lommel, en in december volgt een vestiging in Wevelgem/Kortrijk. Daarnaast staat een herlocatie van de winkel in Brugge gepland en worden de filialen in Hasselt en Olen vergroot, aldus Fabienne Geraedts, director retail & formula.

© Swiss Sense

Ook in Nederland wordt het netwerk uitgebreid. In december en januari openen nieuwe winkels in Maastricht (in het voormalige Carpetright-pand), Assen en Emmen. De vestiging in Den Bosch verhuist eind januari naar een ander pand om de winkelervaring te verbeteren.

In Duitsland werkt Swiss Sense eveneens aan uitbreiding. In maart 2026 verhuist de vestiging in Münster, terwijl het bedrijf actief zoekt naar nieuwe locaties, onder meer in Noordrijn-Westfalen. CEO Martin Diks heeft eerder aangegeven dat er ruimte is voor meer dan honderd winkels in Duitsland. Begin november opende Swiss Sense een nieuwe winkel in Keulen.

De groeiplannen worden ondersteund door een kapitaalinjectie van ruim 100 miljoen euro. "Deze herfinanciering maakt het mogelijk om strategische expansie versneld door te voeren, inclusief internationale groei", zegt Fabienne.

Bron: RetailTrends

Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer