Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Online woonwinkel fonQ krijgt nieuw gezicht

Het bedrijf The Others heeft de visuele identiteit en merkpositionering van fonQ opnieuw vormgegeven. De herontwikkeling legt de focus op het centrale uitgangspunt van het merk: een interieur dat écht voelt als van jou. Met een modern kleurenpalet, expressieve typografie en karaktervolle grafische elementen krijgt fonQ een warme en onderscheidende uitstraling.

FonQ zet aanval in op de Home & Living branche© Fonq

Het nieuwe merkconcept is gebaseerd op het kernprincipe bijzonder. Vanuit deze basis heeft The Others een volledig en consistent systeem ontwikkeld, dat niet alleen beeldtaal en tone of voice omvat, maar ook campagnes, content en winkelcommunicatie voor de inspiratiehub in Utrecht. Zo wordt het merk niet alleen gepresenteerd, maar ook invoelbaar gemaakt voor de consument.

Met deze herpositionering wil fonQ richting 2030 uitgroeien tot hét woonmerk dat elk huis voorziet van karakter en stijl.

Bij de ontwikkeling waren Sjoerd van Heiningen, Matthieu Moons en Jules Quivooij namens fonQ betrokken. The Others verzorgde creatie, design en uitvoering, met bijdragen van Mandy van Montfoort, Lisa Aué, Lion Versloot, Chris Visser, Rolf Meijer en Arjen Moes. De strategie werd geleid door Paul Sijtsma en het accountmanagement door Lonneke Grotenhuis.

Bron: Fonkmagazine

Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer