Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
MoodLab Magazine volgend jaar maart 2026 gelanceerd

''De interieurwereld schreeuwt om inspiratie''

De interieurwereld verandert sneller dan ooit. Consumenten weten meer, scrollen sneller en hebben minder tijd. Toch lijken interieurmerken én vakbladen nauwelijks te reageren. Terwijl de behoefte aan échte inspiratie bij interieurprofessionals en consumenten juist groeit.

De initiators van MoodLab Magazine, Carin Frijters en Willy van der Ende, geloven dat interieurprofessionals de bruggenbouwers zijn tussen merken en de leefwereld van mensen. 'Wij willen de vonk terugbrengen, met verhalen, beelden en ideeën die raken, uitdagen, verrassen en inspireren.'

© MoodLab MagazineVan ambacht tot levend groen, van space design tot productontwerp
MoodLab Magazine verbindt merken met makers, ontwerpers en interieurdenkers die verder kijken dan trends. Thema's als ambacht, circulair design, kunst en levend groen krijgen context, diepte en visuele zeggingskracht in een eigenzinnige, visueel sterke opmaak.

De nieuwe standaard voor vakbladen
MoodLab Magazine wil meer zijn dan het huidig verkrijgbare vakmagazine; veel meer een platform dat merken helpt om met betekenisvolle verhalen en esthetiek de aandacht te winnen van een veeleisend vakpubliek. Want waar consumenten in sneltreinvaart consumeren, zoeken interieurprofessionals juist verdieping, mits die visueel én inhoudelijk klopt. MoodLab Magazine biedt de brug tussen merken die iets te vertellen hebben en ontwerpers die dat verhaal doorvertalen naar de leefomgeving van morgen.

Voor merken die mee willen bewegen met de tijd
MoodLab Magazine nodigt merken uit die zich herkennen in dit geluid; vernieuwend, inhoudelijk sterk en visueel gedurfd. Merken die geloven dat inspiratie het begin is van iedere verandering en die willen bijdragen aan een professioneler en creatiever interieurklimaat.

Of het nu gaat om design, materiaal, levend groen of vakmanschap, wij zoeken verhalen die verbinden en vernieuwen. Samen brengen we de creatieve sector in beweging, met een magazine dat niet uitlegt, maar aanzet tot verbeelding. Dit uit zich in de inhoudelijke kwaliteit van een professioneel vakblad en de toegankelijkheid van een inspirerend consumentenmagazine

De lancering van het eerste MoodLab Magazine is in maart 2026.

Meer informatie:
MoodLab Magazine
Carin Frijters
[email protected]
Tel 06-22991709

Gerelateerde artikelen → Zie meer