Carsten Pijnenburg is vijf jaar in dienst bij Wiesbaden Sanitair. Sinds zijn start in 2020 heeft hij zich ontwikkeld tot een onmisbare kracht binnen het team. Dat meldt het bedrijf op sociale media.
© Wiesbaden Sanitair
In zijn functie als servicemedewerker binnendienst is Carsten het eerste aanspreekpunt voor klanten en verantwoordelijk voor de efficiënte en zorgvuldige afhandeling van alle serviceaanvragen. Zijn inzet en klantgerichte aanpak zorgen voor een soepele dienstverlening en dragen bij aan de hoge kwaliteitsstandaard van het bedrijf.
Carsten over zijn jubileum: "In de afgelopen vijf jaar heb ik veel geleerd over de badkamer- en sanitairbranche. Het is bijzonder om onderdeel te zijn van een bedrijf dat kwaliteit en innovatie hoog in het vaandel heeft staan. Het is motiverend om samen met collega's functionele en aantrekkelijke badkamers te realiseren die het dagelijks leven van onze klanten verbeteren. Wiesbaden Sanitair voelt voor mij als een tweede thuis en stimuleert mij om het beste uit mezelf te halen."
Het team van Wiesbaden Sanitair spreekt zijn waardering uit voor Carstens toewijding en prestaties. Het bedrijf kijkt uit naar de verdere samenwerking en het vieren van toekomstige mijlpalen, met de ambitie om Carstens betrokkenheid en expertise nog vele jaren voort te zetten.
Bron: Wiesbaden Sanitair