In navolging van de campagne in het voorjaar van 2025 is Baderie vanaf maandag 3 november, opnieuw gestart met haar merkcampagne. De campagne wordt ondersteund met een tv-commercial, die vanaf 3 november te zien is op de zenders van STER (NPO 1, NPO 2 en NPO 3). Daarnaast worden er advertenties ingezet bij streamingsplatformen als HBO en Sky. Met deze campagne wil Baderie haar positie als dé badkamerspecialist van Nederland verder versterken en haar doelgroep inspireren met doordachte ontwerpen, perfectie in uitvoering en oog voor detail.
© Baderie
Perfect voor jou
Van het eerste idee tot de laatste voeg: bij Baderie wordt gewerkt in overzichtelijke stappen aan een badkamer die klopt. Zonder zorgen. Met oog voor detail, én met aandacht voor alles wat telt. Van inspireren en kiezen tot ontwerpen, realiseren en genieten. Elke stap brengt Baderie je dichter bij een badkamer die klopt: perfect voor jou.
De hoofdcommercial wordt tijdens de campagneperiode opgevolgd door twee tag-ons, waarin de luxe producten van A-merken Sunshower en Hotbath de hoofdrol spelen. Daarmee benadrukt Baderie niet alleen de kracht van een goed ontwerp, maar ook het verschil dat hoogwaardige producten maken.
IGM opent dit jaar de tiende nieuwe vestiging
Het versterken van de naamsbekendheid van Baderie sluit aan op de groei van de formule. Onlangs werd een bijzondere mijlpaal gevierd bij IGM, de organisatie achter Baderie. Eind oktober opende Baderie De Streek in Bovenkarspel haar deuren, waarmee de opening van de tiende nieuwe IGM-vestiging in 2025 een feit was. De groei bij IGM zet stevig door, met de opening van Baderie Poortvliet in het vooruitzicht.
Meer informatie:
Baderie
www.baderie.nl