Het Belgische slaapmerk Tuur, onderdeel van Revor Group, werkte deze week aan een opvallend project. Voor een campagnevideo stond niemand minder dan Yara Kastelijn, de Nederlandse wielrenster en Europees kampioene veldrijden, voor de camera.
© Tuur | Revor Group
V.l.n.r. Amber Merreel, Yara Kastelijn en Manou Ramboer.
De campagne draait rond het thema 'natuurlijk slapen en herstel', een boodschap die naadloos aansluit bij de visie van Tuur. "Slaap en herstel zijn essentieel, niet alleen voor topsporters, maar voor iedereen die het beste uit zichzelf wil halen", vertelt Manou Ramboer, grafisch marketeer bij Revor Group.
Samen met collega Amber Merreel verzorgde ze de volledige voorbereiding en styling van de opnames. "We wilden een setting creëren die de natuurlijke rust en energie van ons merk uitstraalt", aldus Manou. "Dankzij de samenwerking met productiehuis Captiv hebben we prachtige beelden kunnen vastleggen die het verhaal van Tuur perfect tot leven brengen."
© Tuur | Revor Group
De nieuwe campagnevideo wordt binnenkort gelanceerd en zal te zien zijn via de online kanalen van Tuur. "We kijken ernaar uit om het eindresultaat te delen", besluit Manou enthousiast.
Meer informatie:
Tuur
www.tuursleep.com
Revor Group
www.revorgroup.com