Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Mustafa Şimşek van Vision Arena: 'Na moeizame jaren neemt de vraag naar gordijnen weer toe'

Vision Arena is opgericht in 2001 als groothandel in gordijnstoffen. Na een succesvolle start in de sector is het bedrijf ook gestart met een eigen atelier, om klanten nog beter van dienst te kunnen zijn. Op het hoogtepunt van Vision Arena bestond het bedrijf uit één hoofdkantoor en zeven filialen verspreid over Nederland. Tegenwoordig zijn veel filialen verkocht, maar wordt er vanuit het hoofdkantoor nog steeds actief gewerkt als groothandel en atelier.

De eigen collectie, Kondecor, is inmiddels op meer dan 40 locaties in Nederland te vinden. Sinds twee jaar is Vision Arena bovendien de officiële distributeur in Nederland van het Poolse merk Margo. ''Met de nodige ervaring van het verleden kunnen wij snel schakelen met diverse fabrikanten en producenten van gordijnstoffen,'' zegt Mustafa Şimşek. ''Wij ontvangen regelmatig offertes om specifieke kleuren of producten voor een project te leveren, en kunnen deze zonder lange levertijden bij de klant afleveren. Daarnaast hebben wij de afgelopen jaren veel hotelprojecten gerealiseerd in samenwerking met onze collega's die de vloeren van de hotels hebben verzorgd. Enkele van de projecten die wij succesvol hebben afgerond, zijn hotels van Marriott, Hilton, Corendon en Ibis.''

© Vision Arena
Mustafa Şimşek op InCoDa 2025.

De afgelopen jaren waren volgens Mustafa moeizaam voor de gordijnenverkopers, want er was veel vraag naar harde raamdecoratie en minder naar gordijnen, inbetweens etc. ''Dit jaar zien wij de omschakeling naar gordijnen weer terugkomen.''

''Het groothandelsgedeelte van ons bedrijf is momenteel deels gedigitaliseerd wat door mij en de binnendienst wordt opgepakt. Het detailhandelsgedeelte doe ik zelf met onze buitendienst. Samen proberen we tot het beste uit te komen.''

© Vision Arena

Groter bereik
"Wij streven ernaar om ons merk Margo de aankomende 2 jaar uit te zetten bij meer dan 50 woninginrichters en binnen 5 jaar hopelijk de 100 woninginrichters. Daarnaast nog een groter bereik in de detailhandel middels onze contect marketing op alle social platformen.

InCoda was dit jaar voor het eerst, met een positief resultaat. En grote kans dat we volgend jaar weer op de InCoda staan met een nieuwe, sterkere team en collectie."

Meer informatie:
Vision Arena
[email protected]
www.visionarena.nl