Een frisse uitstraling, meer inspiratie, een nog betere winkelbeleving en duurzame accenten: dat is wat klanten van raam- en vloerspecailist Roobol na de recente winkelverbouwingen ervaren in de vernieuwde winkels in Amersfoort, Utrecht, Katwijk en Cruquius.
© Roobol Woontextiel B.V.
In Katwijk valt meteen de nieuwe matte visgraat EVC-vloer op, het duurzame zusje van pvc, deels gemaakt van restmaterialen. De nieuwe LED-panelen en spots zorgen niet alleen voor een lichte en moderne sfeer, maar ook voor een duurzame stap vooruit. Een slimme toevoeging is de LED-verlichting achter de kamerhoge gordijnstalen, waardoor klanten direct de lichtdoorlatendheid van stoffen kunnen vergelijken, een praktische en stijlvolle verrijking van de winkelbeleving.
© Roobol Woontextiel B.V.
Wie binnenloopt, ontdekt drie voor consumenten relevante woonstijlen: Retro, Japandi en Hotel Chique. Deze inspirerende presentaties laten zien hoe vloeren en raambekleding perfect te combineren zijn in verschillende sferen. Ook buiten is de vernieuwing zichtbaar: opvallende bogen in de etalages en logo's in de nieuwe huisstijl geven de winkels een moderne, herkenbare look.
© Roobol Woontextiel B.V.
"We willen dat onze winkels niet alleen een plek zijn om producten te bekijken, maar ook om inspiratie op te doen en samen met onze adviseurs keuzes makkelijker te maken. Met deze vernieuwingen combineren we merkbeleving, inspiratie en service in één geheel. De nieuwe groene huisstijl sluit, meer dan het actiematige rood, aan bij de formule die we nu zijn: de toegankelijke, vertrouwde en servicegerichte specialist op het gebied van raambekleding en vloeren. Dus we gaan vol energie door met vernieuwen en zullen binnenkort meer winkels ombouwen naar dit nieuwe winkelconcept", aldus Martine Roobol, directeur-eigenaar.
Meer informatie:
Roobol Woontextiel B.V.
www.roobol.com