Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Meubelbeurs Shanghai trekt 13% meer bezoekers

De 56e editie van de China International Furniture Fair (CIFF) in Shanghai sloot op 12 september succesvol af in het National Exhibition and Convention Center in Hongqiao. Met ruim 1500 binnen- en buitenlandse merken op een oppervlakte van 300.000 m² trok de beurs 92.709 professionele bezoekers, waaronder 11.873 internationale gasten, een stijging van 13,23% ten opzichte van vorig jaar.

© CIFF Shanghai

Thema
Onder het thema Design Crossing Boundaries presenteerde de beurs zes gelijktijdige tentoonstellingen, variërend van kantoor- en publieke ruimte-oplossingen tot buitenmeubilair, textiel en accessoires. Een opvallende toevoeging was het nieuwe New Retail Pavilion, dat de volledige meubelketen integreerde en een platform bood voor meer dan 1.000 productlanceringen, waarvan 90% wereldpremières.

CIFF Shanghai bood ook een rijk programma van circa veertig forums en speciale curaties, waaronder Design Eden, Design Industry en Office Space, waarin ontwerp, productie en nieuwe businessmodellen werden gecombineerd. Hoogtepunten waren de eerste uitreiking van de Golden Creation Award en de wereldwijde lancering van de 16e editie van de Jintang Prize, bedoeld om innovatie en kwaliteit in de sector te stimuleren.

Door matchmaking-sessies voor internationale kopers en samenwerking tussen gevestigde merken en opkomende studio's, verstevigde CIFF Shanghai zijn positie als strategische hub voor wereldwijde connecties en de internationale groei van Chinese merken.

© Asiades HKAsiades was een van de 1500 bedrijven die deelnam. Wonen360 publiceerde er eind vorige maand een artikel over: 'Concullega's verklaarden ons voor gek, maar Shanghai heeft enorm veel goeds gebracht'

Meer informatie:
CIFF Shanghai 2025
www.nl.ciff-sh.com

Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer