Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

fonQ lanceert online campagne om Nederlanders te inspireren met interieur

Online woonwinkel fonQ is sinds gisteren, dinsdag 7 oktober, een nieuwe digitale campagne in samenwerking met team5pm gestart, gericht op het ontdekken van persoonlijke woonstijlen. De campagne begeleidt consumenten van het eerste idee, zoals "ik wil iets nieuws", tot het vinden van een uniek item dat een interieur karakter geeft.

© Fonq

Het initiatief bestaat uit korte YouTube-prerolls en een socialstrategie met betrokken creators, waaronder Juul Thielen en HappyVillageInterior. Via Instagram, TikTok, Facebook en Pinterest delen zij stylingtips, Q&A's en inspiratie voor thuis. De campagne loopt van oktober, traditioneel de woonmaand, tot het einde van het jaar.

Marketingdirecteur Sjoerd van Heiningen licht toe: "Bij fonQ zetten we ons al jarenlang in om bijzondere interieurs toegankelijk te maken, met vernieuwende collecties van toonaangevende merken en ontwerpers. Deze campagne markeert een volgende stap in het uitbouwen van fonQ als hét woonmerk dat een huis persoonlijkheid geeft."

Het project is het resultaat van nauwe co-creatie tussen team5pm en het inhouse-team van fonQ. Op basis van doelgroeponderzoek en kijkgedrag is een langetermijnstrategie voor social media ontwikkeld, inclusief creatieve formats en een gedegen distributieplan. "Binnen enkele weken hebben we de eerste prerolls en socialformats geproduceerd. Dankzij deze gezamenlijke aanpak kunnen we zowel full funnel als always-on aanwezig zijn, ook op langere termijn", aldus Sjoerd van Renselaar, lead campagnes bij team5pm.

Bron: MarketingTribune

Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer