Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Colors@Home presenteert eerste indruk van A.I. gedreven website tijdens geslaagde Formuledag

Afgelopen maandag (29 september) vond de jaarlijkse Formuledag van Colors@Home plaats, dit keer op de inspirerende locatie van BeCe. De dag stond in het teken van digitale innovatie, kansen met AI en samenwerking, met als hoogtepunt de eerste indruk van het nieuwe websiteplatform. Dit is volledig in eigen beheer gebouwd, met de nieuwste technologieën en klaar voor de digitale toekomst waarin Artificial Intelligence (AI) een sleutelrol speelt.

© Colors@Home

Met dit nieuwe platform zet Colors@Home, onderdeel van Concepts&Companies, een grote stap vooruit. De formule onderscheidt zich binnen de woonbranche door het unieke concept waarbij elke ondernemer beschikt over een eigen website, volledig gepersonaliseerd en lokaal ingericht. Hierdoor blijft al het online verkeer en de bijbehorende data bij de ondernemer zelf, een krachtig uitgangspunt in een tijd waarin lokale vindbaarheid en conversie cruciaal zijn.

"Dit nieuwe platform, dat we volledig in eigen beheer hebben ontwikkeld, stelt ons in staat om maximale impact te maken, visueel, technisch én commercieel", aldus Gerwin Bast, marketingmanager bij Concepts&Companies. "Door de slimme AI-integratie zijn ondernemers nog beter lokaal vindbaar en trekken zij meer klanten naar hun winkel."

© Colors@Home

Voor de formules Colors@Home en Voor Verf & Wonen wordt gewerkt met een herkenbare, gedeelde lay-out, waarin veel ruimte is voor lokale inhoud. De IMP-leden (Internet Marketing Partners) krijgen zelfs nog meer vrijheid in de opbouw en uitstraling van hun website.

Naast de inhoudelijke presentaties bood de Formuledag ook volop ruimte voor ontmoeting en inspiratie. Floris Ensink van BeCe lichtte de samenwerking met KeJe toe en ging in op de langdurige relatie met Concepts&Companies. Meindert Bos inspireerde de ondernemers met een trendpresentatie, waarna interactieve workshops volgden. De dag werd afgesloten met een gezellige borrel, waarbij de ondernemers enthousiast ervaringen en ideeën uitwisselden.

Nu de eerste website bijna live is, start het team van Concepts&Companies met de gefaseerde uitrol voor alle aangesloten ondernemers. Een ambitieuze operatie, maar één waar het team klaar voor is.

© Colors@Home

Meer informatie:
Colors@Home
www.colorsathome.nl

Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer