Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

PTMD versterkt retail met najaarscampagne

Interieurmerk PTMD heeft dit najaar een grootschalige campagne opgezet om de zichtbaarheid van zijn collectie te vergroten en retailpartners actief te ondersteunen. De campagne, die plaatsvindt in oktober, november en december, bestaat uit drie opeenvolgende acties die zowel lokaal als landelijk bereik realiseren.

© PTMD

Deelnemende winkels profiteren van verschillende middelen, waaronder lokale zichtbaarheid via socialmediacampagnes in hun eigen regio, landelijke online campagnes en exclusieve mediapakketten met visuals voor winkelpresentaties. Daarnaast worden meer dan honderd LED-schermen in het hele land ingezet, verschijnen advertenties in VT Wonen Landelijk Wonen met QR-codes die doorverwijzen naar de store locator en wordt samengewerkt met geselecteerde influencers om het bereik verder te vergroten.

De aftrap gaat in oktober plaats vinden met een consumentenactie rond de Hair-fauteuil en het Linde-plaid. Deze actie was gericht op het stimuleren van winkelbezoek en het versterken van de interactie met klanten.

De inschrijving voor deze campagne is inmiddels gesloten.

Meer informatie:
PTMD
www.ptmd.nl

Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer