Interieurmerk PTMD heeft dit najaar een grootschalige campagne opgezet om de zichtbaarheid van zijn collectie te vergroten en retailpartners actief te ondersteunen. De campagne, die plaatsvindt in oktober, november en december, bestaat uit drie opeenvolgende acties die zowel lokaal als landelijk bereik realiseren.
© PTMD
Deelnemende winkels profiteren van verschillende middelen, waaronder lokale zichtbaarheid via socialmediacampagnes in hun eigen regio, landelijke online campagnes en exclusieve mediapakketten met visuals voor winkelpresentaties. Daarnaast worden meer dan honderd LED-schermen in het hele land ingezet, verschijnen advertenties in VT Wonen Landelijk Wonen met QR-codes die doorverwijzen naar de store locator en wordt samengewerkt met geselecteerde influencers om het bereik verder te vergroten.
De aftrap gaat in oktober plaats vinden met een consumentenactie rond de Hair-fauteuil en het Linde-plaid. Deze actie was gericht op het stimuleren van winkelbezoek en het versterken van de interactie met klanten.
De inschrijving voor deze campagne is inmiddels gesloten.
Meer informatie:
PTMD
www.ptmd.nl