Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Wehkamp onthult nieuwe merkidentiteit

Wehkamp presenteert een vernieuwde merkidentiteit onder de noemer 'Altijd Wehkamp, sinds 1952'. Het online warenhuis benadrukt hiermee zowel de continuïteit en relevantie van het merk als de bijna 75 jaar aan ervaring en betrouwbaarheid.

© Wehkamp

De aangescherpte identiteit gaat gepaard met een najaarscampagne die inspeelt op herkenbare Nederlandse situaties, vaak met een vleugje humor. In twaalf korte films worden alledaagse momenten belicht, van de hectiek van een jonge moeder (Altijd haast) tot een typische kringverjaardag (Altijd visite) en de eerste inrichting van een appartement (Altijd uitzet). De campagne wordt ondersteund met herkenbare muziek uit de afgelopen decennia en krijgt zichtbaarheid via bioscoop, out-of-home en online.

Volgens Shura Vermeiren, Brand Marketing Director, is Wehkamp voor veel Nederlanders al generaties lang een vertrouwd begrip. CEO Martijn Hagman benadrukt de keuze voor een gecureerd aanbod boven een breed marktplaatsmodel: "We selecteren wat aansluit bij Nederlandse gezinnen. Daarmee bieden we kwaliteit, service en een breed assortiment in mode, wonen en beauty."

© Wehkamp

De toevoeging 'Sinds 1952' verwijst naar de oorsprong van het bedrijf. Herman Wehkamp begon destijds met de verkoop van matrassen, gevolgd door de bekende catalogus en later de vroege overstap naar online verkoop. Inmiddels levert het warenhuis vanuit een eigen distributiecentrum in Zwolle meer dan 600.000 producten van ruim 2.200 merken, vaak al de volgende dag bij de klant.

Meer informatie:
Wehkamp Retail Group
www.wehkampretailgroup.nl

Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer