Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Succesvolle Garden Preview bevestigt koers Platinum

Platinum, specialist op het gebied van parasols, schaduwdoeken en tuinmeubelhoezen, blikt met een goed gevoel terug op de afgelopen editie van Garden Preview. Het is kortgeleden, maar het team werd positief verrast door zowel de kwaliteit van de beurs als die van de bezoekers. De combinatie van een sterke organisatie, de prettige locatie en het vernieuwde concept zorgden volgens het bedrijf voor een uitstekende sfeer.

© Platinum

Het doel van de deelname was helder: innovaties presenteren, bestaande klanten ontmoeten en nieuwe contacten leggen. Deze doelstellingen zijn grotendeels behaald. Vooral de nieuwe Nexus T2 zweefparasol wist de aandacht van de bezoekers te trekken. In combinatie met de nieuwe Ancona en Venezia round edge parasolvoeten viel dit product extra op en ontving het veel positieve reacties.

Volgens Platinum lag de grootste meerwaarde van de deelname in de directe interactie met de doelgroep. Het persoonlijke contact met inkopers, detaillisten en andere professionals bood niet alleen kansen op het gebied van verkoop, maar droeg ook bij aan het versterken van relaties. Verrassende feedback leverde het evenement niet op, maar juist een bevestiging van eerdere positieve reacties die het bedrijf eerder dit jaar tijdens Spoga+Gafa ontving.

© Platinum

De enthousiaste ontvangst van de Nexus T2 onderstreept voor Platinum de kracht van de eigen strategie, waarbij functionaliteit en esthetiek hand in hand gaan. Dat inzicht neemt het bedrijf mee richting de verdere productontwikkeling en inkoopstrategie.

Voor de komende maanden staat de ondersteuning van klanten centraal. Platinum wil hen helpen om een onderscheidende start van het nieuwe seizoen te maken, met een zorgvuldig samengestelde collectie en hoogwaardige online en instore marketingmaterialen die de merkbeleving versterken. Tegelijkertijd werkt het bedrijf al actief aan de voorbereiding van de collecties voor 2027 en 2028, met voortdurende aandacht voor productinnovatie.

Meer informatie:
Platinum B.V.
Asselbergsstraat 6
4815 AB Breda
+31 (0)76 57 208 78
[email protected]
www.platinum.nl

Gerelateerde artikelen → Zie meer