Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Westfield Mall of the Netherlands groeit verder

Westfield Mall of the Netherlands in Leidschendam breidt dit jaar verder uit met een mix van nationale en internationale winkelketens. Het winkelcentrum, dat al bekendstaat om zijn brede aanbod in interieur, mode, beauty en lifestyle, krijgt er meerdere namen bij.

© Menno Van Der Haven | Dreamstime

Afgelopen zomer openden onder andere Name It, Fabienne Chapot, Archive en Ici Paris hun deuren in het winkelcomplex. Ook internationale ketens als Atasay, Cabaia en Dyson hebben zich inmiddels gevestigd.

De uitbreiding zet zich de komende periode voort. Binnenkort openen onder meer My Jewellery, Douglas en het Scandinavische lifestylemerk Arket nieuwe filialen. Daarmee wordt het interieur, mode- en beautysegment van het centrum verder versterkt.

© Arket
Producten uit het woonassortiment van Arket.

Naast retail richt de Mall zich ook op de uitbreiding van het horecaplein. Nieuwe concepten als Toast Up en Coco Bubble Tea krijgen er een plek, evenals de Japanse ramenketen Takumi. Hiermee wil het winkelcentrum bezoekers niet alleen een uitgebreide winkelervaring bieden, maar ook een divers culinair aanbod.

Met de toevoeging van deze merken en horecazaken onderstreept Westfield Mall of the Netherlands zijn positie als één van de grootste en meest veelzijdige winkelbestemmingen van Nederland.

Bron: Vastgoedmarkt

Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer